ik wordt overspoeld met mails over achterstallige betalingen ed vanuit de KPN mail!
zie onderstaande :
Geachte Klant,
Bij controle van onze administratie hebben wij geconstateerd dat er een betalingachterstand is ontstaan.
U heeft KPN gemachtigd om de termijnbedragen automatisch te incaseren. Helaas is dit op het door u gegeven rekeningnummer
niet gelukt. Het huidige openstaande saldo bedraagt €56,50. Thans verzoeken wij u zo spoedig mogelijk het openstaande bedrag te betalen.
Betaal via de onder gegeven link veilig en snel via IDEAL het openstaande bedrag
Betaal hier uw rekening op tijd en voorkom extra kosten!
Mijn KPN Factuur betalen via IDEAL>
Wij willen u erop attenderen dat bij nalatigheid van deze betaling, word uw MijnKPNcontract op non-actief gezet
en zullen wij daarvoor €9,80- extra kosten in rekening brengen per dag. U loopt verder het risico dat wij voor het verdere aanmaningen
volgens de "Wet Incasso Kosten" 15% over het door u verschuldigd bedrag aan kosten in rekening zullen brengen.
Hebt u nog vragen?
wilt u uitleg over uw factuurnummer kijk dan op www.kpn.com/facturen voor een overzicht van veelgestelde vragen.
Met vriendelijke groet,
J. De Kruijf
Directeur Klantenservice
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
Beste antwoord door Bart_
Bekijk origineel