OPGELOST - Storing Internet [03-09-2016]

• 3 september 2016
  • 481 reacties
  • 187791 keer bekeken

Toon eerste bericht

481 reacties

Mijn telefoon heb ik ook weer werkende gekregen met de telefoontool. De Experia box v10 die ik in bezit heb, zet wel mijn eigen persoonlijke instellingen terug na een harde reset. In eerste instantie start het modem op met de standaardnaam en wifi code, maar na een paar minuten zijn mijn eigen instellingen weer terug.
Reputatie 1
Misschien is het al in de 426 eerdere bijdragen vernoemd, maar toen ik vanmorgen geen kpn had heb ik via mijn t-mobile mobiel proberen te achterhalen wat er aan de hand was. Ik vond een website van kpn waar ik mijn postcode kon invullen, vervolgens de mededeling van kpn dat er bij ons in de omgeving geen storing bekend was. Even later via andere bron kwam ik erachter dat er bij kpn een landelijke storing was. Ik heb me ook eens voor een sms alert opgegeven als er bij kpn storing mocht zijn. Ook hier heb ik niets van vernomen. Dit ter info.
Reputatie 7
Badge +12
Erik, weet jij iets meer over de oorzaak van de storing? Daar ben ik nu nog wel nieuwsgierig naar.
Reputatie 7
Badge +27
Ik ben er altijd! :D

Maar nee, gekheid op een stokje. Ik ben de enige die vandaag officieel ingepland is om te werken. Ik heb vanmorgen gauw het topic geplaatst. Marcia is daarna bijgesprongen om in de ochtend het storingstopic bij te houden. En vanaf de half één update ben ik er weer tot tien uur zo.
Reputatie 7
Badge +18
OFFTOPIC: @Erik_ nog steeds aan het werk??? Je was er vanochtend ook al! :D;)
Reputatie 6
Badge +13
Dank voor de duidelijke reactie Erik! Dat is fijn!:D:)
Reputatie 7
Badge +27
Jort, Timo, gebruik deze servicetool voor geen internet. Daarvoor hoef je geen verbinding te hebben met je eigen netwerk. Dus die kun je ook vanaf (bijvoorbeeld) je mobiele telefoon starten.

Fame, het is juist goed dat je niets hoefde te doen.
Reputatie 7
Badge +18
Klein probleempje... ik moet verbonden zijn met mijn internet maar dat kan dus niets.. Omdat ik de internet het niet doet.
Ook kan ik niet bellen en belminuten zijn al bijna op.
met 0800-0402 heeft u geen belminuten nodig. 🙂
Reputatie 6
Badge +13
Ik heb dus niks hoeven herstarten, hij startte uit zichzelf op toen ik hem aanzette. Het modem hoefde ik ook niks aan te doen. Dat is toch geen probleem he, dat ik niks hoefde te doen?
Hallo ik heb de Emperia Box gereset maar we hebben nog steeds geen internet en we hebben ook de emperia uit en aangezet alsjeblieft help!
Klein probleempje... ik moet verbonden zijn met mijn internet maar dat kan dus niets.. Omdat ik de internet het niet doet.
Ook kan ik niet bellen en belminuten zijn al bijna op.
Reputatie 7
Badge +18
Gebruik anders deze Servicetool eens. Misschien dat het daarna weer werkt. Mocht dat niet zo zijn, dan lezen we het hier. Ik hoop dat het lukt! :8
Reputatie 7
Badge +18
Bij mij werkt de wifi nog steeds niet..
Heeft iemand misschien een oplossing hiervoor?
Staat de Wifi aan in uw modem? En werkt de andere diensten wel? :?
Bij mij werkt de wifi nog steeds niet..
Heeft iemand misschien een oplossing hiervoor?
Reputatie 7
Badge +27
Goed om te horen mhilbert!

Dirk, kan zijn dat de reset die je gedaan hebt niet helemaal diep genoeg is gegaan. Pak dan inderdaad die servicetool erbij. Hij zal als het nodig is de reset nog eens uitvoeren. Ik verwacht dat je daarna weer diensten hebt. Deze tool kun je ook starten als je niet met je eigen netwerk verbinding hebt.
Reputatie 7
Badge +18
Ja nog steeds.Wilt u dit eens proberen? Misschien dat het met deze servicetool het weer werkt.
Reputatie 7
Badge +18
Ennnn... Inmiddels werkt alles bij mij weer! Op advies van Erik dus de servicetool voor vaste telefonie gebruikt, die aangaf dat de status van mijn telefoonnummer niet uit de Experiabox kon worden gelezen. Ik moest de box resetten (alweer... 😉 ) , en daarna had mijn netwerk spontaan weer z'n oorspronkelijke naam, die ik hem zelf ooit had gegeven, en die hij voor de storing ook had. Aanvankelijk leek telefonie het nog niet te doen, maar iets meer geduld leverde een groen lampje op. En een werkende telefoonlijn. 🙂
Ook tv en internet doen het na de reset gewoon weer. *zucht van verlichting* :P
Wat fijn dat alles weer werkt. Ik wens u nog een fijn weekend! 🙂
Geen knippert lampje maar vast
Ja nog steeds.
Ennnn... Inmiddels werkt alles bij mij weer! Op advies van Erik dus de servicetool voor vaste telefonie gebruikt, die aangaf dat de status van mijn telefoonnummer niet uit de Experiabox kon worden gelezen. Ik moest de box resetten (alweer... 😉 ) , en daarna had mijn netwerk spontaan weer z'n oorspronkelijke naam, die ik hem zelf ooit had gegeven, en die hij voor de storing ook had. Aanvankelijk leek telefonie het nog niet te doen, maar iets meer geduld leverde een groen lampje op. En een werkende telefoonlijn. 🙂
Ook tv en internet doen het na de reset gewoon weer. *zucht van verlichting* 😛
Reputatie 7
Badge +18
Experia box v10 en motorola (tv)

Wat is het kpn nt dan bel liever
Brandt het servicelampje nog steeds oranje??:?

Klantenservice KPN is 0800-0402

Reputatie 7
Badge +27
Dan vooral even resetten, Laura. Nu de werkzaamheden afgerond zijn zijn de meeste Experia Boxen uit zichzelf weer gaan werken. Voor degenen waar dat niet zo is, herstart, en eventueel reset, van de Box helpt in de meeste gevallen.

Is het alleen telefonie die het nog niet weer doet, gebruik dan deze servicetool voor telefonie.

Dirk, doet jouw internet het inmiddels al weer?
Mijn telefoon werkt nog steeds niet (IP) ???
Toch maar resetten?

Reageer