OPGELOST - Storing Internet [03-09-2016]

• 3 september 2016
  • 481 reacties
  • 187778 keer bekeken

Toon eerste bericht

481 reacties

Hier in Deventer doet internet/wifi het vanaf 06.00uur het niet. Wel tv gelukkig.Goedemiddag DesireeLB de herstelwerkzaamheden zijn afgerond. De storing is verholpen. Het kan zijn dat individuele klanten nog wat last hebben. Als dat zo is, probeer dan een herstart of reset van de Experia Box. Laat u het even weten als het weer werkt? :)

Alles werkt hier weer op de wifi versterker na. Ik ben inmiddels te moe (chronisch ziek/groot deel bedlederig) om dat nu nog een keer te resetten en opnieuw verbinding met de router te laten maken. Ik ben al blij dat internet en wifi het dus weer doet. 😃
Reputatie 7
Badge +18
Bij mij werk niks geen internet, tv en telefoon.
Wat is de oplossing?
Reset heb ik al gedaan.
Blijf een oranje lampje houden.
Dirk, Leeuwarden
Dit is echt vervelend, welke experiabox en tv ontvangers heeft u?:?
Reputatie 6
Badge +13
En heeft u ook al een herstart geprobeerd?
Bij mij werk niks geen internet, tv en telefoon.
Wat is de oplossing?
Reset heb ik al gedaan.
Blijf een oranje lampje houden.
Dirk, Leeuwarden
Reputatie 7
Badge +18
Ja, dat klopt, daar ga ik zeker naar kijken! :)Wordt ook nog gesponsord door...... KPN! :D:D:D:P
Ja, dat klopt, daar ga ik zeker naar kijken! 🙂 Dat wil zeggen: als tv het gewoon blijft doen. 😉
Reputatie 7
Badge +18
Dank! Ga ik zonodig straks even doen. Aan de drukte bij de klantenservice te merken, is het probleem nog helemaal niet opgelost...Kijk eerst maar na uw favorieten programma's vind u Dance, dance, dance leuk??? Dan zal ik hem nog niet resetten! :P:D LOL!
Dank! Ga ik zonodig straks even doen. Aan de drukte bij de klantenservice te merken, is het probleem nog helemaal niet opgelost...
Reputatie 7
Badge +27
@mhilbert: ik heb even gekeken naar je telefonie. De connectie tussen je Experia Box en de telefoonservers is niet helemaal goed. Ik heb dit proberen te synchroniseren maar dit lukte (nog) niet. Ik zou zeggen, kijk het nog even aan. Probeer anders over een half uurtje het zelf nog even met deze servicetool voor vast bellen. Die checkt je instellingen en kan ook opnieuw synchroniseren.
U ook een fijn weekend; ik wacht de telefonie nog even af... (niet dat ik veel gebeld word, maar het is wel fijn als het weer werkt, hahaha!)Als u vanavond favorieten programma's heeft, en u wilt niet gestoord worden, kan het handig zijn dat u geen telefoon heeft. 😛 Hahaha!

😉 😛 Dat is waar!
Reputatie 7
Badge +18
U ook een fijn weekend; ik wacht de telefonie nog even af... (niet dat ik veel gebeld word, maar het is wel fijn als het weer werkt, hahaha!)Als u vanavond favorieten programma's heeft, en u wilt niet gestoord worden, kan het handig zijn dat u geen telefoon heeft. 😛 Hahaha!
Reputatie 4
Badge +1
Zo! In 8 uur tijd is deze topic 161699 keer bekeken! 😛 Dat is veel! :D

Het forum van KPN is vandaag aardig op de proef gesteld. Zoveel bezoek als vandaag heeft het nog nooit gehad.
Wel mooi om te zien dat het hier geen enkel probleem mee heeft gehad 😉
U ook een fijn weekend; ik wacht de telefonie nog even af... (niet dat ik veel gebeld word, maar het is wel fijn als het weer werkt, hahaha!)
Reputatie 7
Badge +18
TV en internet werken hier idd wel. Fijn. :)Wat fijn dat het weer werkt, 😃 Ik wens u nog een fijn weekend! En heeft u nog vragen? Dan bent u op het Forum op het juiste adres. Oh shit, ik bedoel internetadres! 😛 😃
Reputatie 7
Badge +18
@Dennis.
Het kan zijn dat dit een guinisbookofrecords topic is.
Een topic dat viraal gegaan is, en dat ook nog eens in een klein land.

Maar door al het feest gedruis heen, ik heb nog geen wireless branden op mijn modem. :D

Hé, tot de volgende keer bij weer een KPN storings feest. 🆒
Hahaha! Biertje????
Maar even serieus, Het zal weer moeten werken. Heeft u al een reset gedaan? :?

Wie doet het bier en hapjes mee nemen. Ik regel de muziek wel. Doe de hele tijd kpn tunes afspelen.:P
Hahaha! Dit is ook leuk! Na zo'n storing! Die opmerkingen! Erik_ zou dit ook leuk vinden! Kijk maar uit! Straks komt Erik_ met....... vrijkaartjes???:?:D
TV en internet werken hier idd wel. Fijn. 🙂
Reputatie 7
Badge +18

Zojuist eerst geprobeerd 10 seconden modem uit te zetten, dat gaf geen oplossing. Daarna reset gedaan op advies van Erik, maar ook dat geeft geen oplossing; vaste telefonie werkt bij mij nog steeds niet. Zucht... Ik ben dus tòch een uitzondering...
Wat vervelend dat het nog niet werkt bij u. Dan is het bij u nog niet zover. KPN doet er alles aan om iedereen weer aangesloten te krijgen. Ik denk dat u het later nog eens moet proberen. U kunt wel TV kijken? :?
Reputatie 2
@Dennis.

Maar door al het feest gedruis heen, ik heb nog geen wireless branden op mijn modem. :D

Hahaha! Biertje????

Wie doet het bier en hapjes mee nemen. Ik regel de muziek wel. Doe de hele tijd kpn tunes afspelen.:P
Modem even uitzetten heeft bij mij in ieder geval niet geholpen (ca. 45-60 minuten geleden gedaan). Ook daarna is het voice-lampje niet gaan branden (en ik heb dus nog geen vaste telefoon), maar ik ben er gelukkig ook geen diensten meer door verloren. Ik probeer nu toch maar eerst weer af te wachten.
Ik hoop dat Huizen ook gauw weer over de diensten kan beschikken.
Goedemiddag mhilbert, Ik lees dat u dit 45 à 60 minuten geleden hebt gedaan, Inmiddels is de storing bijna verholpen. (dat is wat ik begrepen hebt.) Zou u toch eens de modem eenas willen uitzetten, en dan na 10 sec. weer aanzetten? Dus GEEN algehele reset. :8

Zojuist eerst geprobeerd 10 seconden modem uit te zetten, dat gaf geen oplossing. Daarna reset gedaan op advies van Erik, maar ook dat geeft geen oplossing; vaste telefonie werkt bij mij nog steeds niet. Zucht... Ik ben dus tòch een uitzondering...
Reputatie 7
Badge +18
@Dennis.

Hahaha! Biertje????
Reputatie 7
Badge +27
@Erik.
Vet man!
Ik voorspelde het al dat de landelijke storing nog voor de avond zou worden opgelost. Met anders tot morgen vroeg de laatste problemen.

Kijk, de kracht van KPN is communicatie.

Prettig weekend,
Sven.

Kunnen we de volgende keer hier een soort van ToTo van maken? Dat we kunnen voorspellen wanneer de storing voorbij is en dat we dan iets winnen?

Hahah, in iedergeval fijn dat het weer is opgelost!
Robin, ik vind dat best een leuk idee 😃
Reputatie 7
Badge +18
Hier in Deventer doet internet/wifi het vanaf 06.00uur het niet. Wel tv gelukkig.Goedemiddag DesireeLB de herstelwerkzaamheden zijn afgerond. De storing is verholpen. Het kan zijn dat individuele klanten nog wat last hebben. Als dat zo is, probeer dan een herstart of reset van de Experia Box. Laat u het even weten als het weer werkt? 🙂
Reputatie 1
Badge
@Dennis.

Reputatie 7
Badge +18
Hoi. Ik heb mijn modem dus wel gereset.. las het bericht dat det niet moest pas daarna.. nu blijft het broadband lampje knipperen en dus geen tv i-net etc.... wat nu?Inmiddels is de storing verholpen. Ondervindt u nog problemen? Dan kunt u de modem even nogmaals resetten? Dan zou het weer moeten werken. 🙂
Hallo Erik,

Ben blij dat het weer werkt. Maar hoop dat KPN de volgende keer eerder en meer informatie verstrekt over zo`n grote storing. Belde het storingsnummer en kreeg alleen te horen dat het druk was. Heb uiteindelijk maar een bekende gebeld of die even op internet kon kijken.

Prettig weekend en nogmaals bedankt.

Reageer