OPGELOST - Storing Internet [03-09-2016]

• 3 september 2016
  • 481 reacties
  • 187678 keer bekeken

Toon eerste bericht

481 reacties

Wel heel toevallig dat vrienden van mij in Amerika dit ook hadden.bv. in Texas. Is de NWO weer bezig met spionage??? Word wakker allemaal :S 😠
Het is wel irritant voor de klanten als de storing niet vermeld staat. Misschien kan dat de volgende keer beter. (Het is trouwens ook niet super duidelijk hoe je een storing dient te melden door er naar te Googelen.)

Veel success met het vinden/oplossen v h probleem.
Reputatie 4
Badge +1
In Coevorden hebben wel tv maar geen internet.
Weet iemand wat er precies aan de hand is?
Weet iemand hoe lang het nog duurt?
Zo kan ik mijn bedrijf NIET runnen. Schade door misgelopen klanten/bestellingen op mijn website en webshops!!
*Zo zijn de MB's wel heel snel verbruikt op de mobiele telefoons.
Hopelijk komt KPN deze keer niet alleen met een slap excuus en drie gratis films, maar maakt ze nu een echt goed gebaar, bijvoorbeeld een maand abonnementsgeld retour.

1. Landelijke storing internet. Details zijn niet bekend. (Waarschijnlijk wel bij de engineers, maar die hebben nu even geen tijd om te reageren omdat ze druk bezig zijn met de oplossing)
2. Er is geen ETA bekend.

Als je je websites/webshops thuis draait neem je die niet al te serieus. Als je hiervan afhankelijk bent zou ik ze gewoon ergens bij een partij neerzetten waar je SLA's kan afspreken.

Compensaties zijn gewoon vastgelegd. Voor zover ik in mijn contract kan terugvinden garandeerd KPN geen percentage uptime, dus ze hoeven helemaal niets te compenseren. Alles wat ze doen is puur goodwill.

Als KPN nou constant problemen had, zou ik een compensatie inderdaad normaal vinden. Maar in de twee jaar dat ik nu KPN fiber heb is er eigenlijk nog nooit iets aan de hand geweest.

Ja, ook ik heb er nu last van (ben aan het werk, 4G is redelijk traag door het extra gebruik) maar we moeten het ermee doen op het moment. Ik weet wel dat ik op dit moment niet graag als engineer bij KPN zou willen werken want je weekend beginnen met een storing als dit....
In Doetinchem ook geen internet,telefoon en tv.
Helaas werkt doorschakelfunctie naar mobiel ook niet.
Gelukkig is het mooi weer.Dan maar wat in de tuin doen,stukje fietsen of iets anders leuks.
Hoop dat het vanavond opgelost is en dat Kpn ons op een leuke manier bedankt voor het ongemak.
Reputatie 1
Tv blijft gewoon werken
Ondanks dat ik de router al een aantal keer gereset hebben zelfs de stekker er al 1 min uit gehad heb
En zelfs na met m'n glasvezel verbinding het zelfde te hebben gedaan werkt tv nog steeds
Nou hier in Apeldoorn nog steeds geen internet, telefoon en ook geen interactieve televisie
Binnekort maar overstappen te veel problemen met kpn schiet nie op

Update 11:07 uur
Er wordt nog steeds hard gewerkt aan een oplossing. Zodra we meer informatie of een verwachte eindtijd hebben, zullen we dit natuurlijk hier melden.

Oorspronkelijke bericht
We kampen op het moment in meerdere regio's met een internetstoring. Hierdoor zal VoIP (telefoon) het ook niet doen. Televisie lijkt het wel gewoon te doen.

Er wordt hard gewerkt aan het oplossen hiervan. Helaas kan ik op dit moment nog geen oplostijd geven. Zodra we meer weten updaten we dit topic!
Reputatie 4
Badge +1
@Flowz Op dit moment is nog niet bekend wanneer de storing opgelost zal zijn.

Voor updates kan je dit topic volgen: https://forum.kpn.com/storings-phishingsmeldingen-25/storing-internet-03-09-2016-425636/
Geen tv en geen internet (Groningen)
LAGE Zwaluwe helaas ook problemen.

Gelukkig een verjaardag vanmiddag.

Engineers doe je best en laat je niet gek maken.
Hoop dat jullie het snel kunnen oplossen.

Prettig weekend
Het is wel irritant voor de klanten als de storing niet vermeld staat. Misschien kan dat de volgende keer beter. (Het is trouwens ook niet super duidelijk waar je een storing dient te melden.)

Veel success met het vinden/oplossen v h probleem.

Als de klantenservice overbelast is kunnen ze helaas niet noteren waar storing is.Dat zal de reden zijn dat niet alle storingen er op staan
In Amstelveen Westwijk is ook geen internet.
Reputatie 1
Internet met 4G simkaartje in mijn laptop doet het gelukkig wel.
Na twee weken vakantie gisteren eindelijk weer snel (ler) internet. Helaas was de vreugde van korte duur. Als ik naar de setup van mijn modem ga staat de datum op 1970. Denk dat de time servers van slag zijn. Oranje service lampje brand ook op de modem. Tv doet het wel gewoon. En bekabelde smart tv en playstation ook. Dus alleen de WIFI doet het bij ons niet in Krabbendijke.

Kpn heel veel succes met het oplossen van het probleem. En ach een dagje meer of minder geen WIFI zullen we vast nog wel overleven
😃
Reputatie 5
Badge +8
Het word al gemeld op het internet/radio en tv, zie bv.: http://nos.nl/artikel/2129676-grote-landelijke-internetstoring-bij-kpn.html

ik zou niet weten hoe kpn dit verder nog kenbaar moet maken? Busreclame, posters bij tramhaltes? Laten we gek doen, we sturen een vliegtuigje de lucht in met zo'n sliert erachter...

@kpn: sterkte, heel veel sterkte en laat jullie niet gek maken, weet dat jullie hard bezig zijn op dit moment.
Reputatie 7
Badge +27
Iedereen bedankt voor jullie reacties! We werken er nog steeds hard aan, maar kunnen nog steeds niets zeggen over een oorzaak.
Reputatie 7
Badge +15
Laten we het zo zeggen: Ik denk dat de techneuten die er mee bezig zijn het liever eerder dan later opgelost willen hebben bij voorkeur gisteren 😉
Goh, krijgen straks alle kpn klanten gratis mb's?
Aangezien we nu aangewezen zijn op het 4G netwerk.
(Denk dat er een hacker los is gegaan bij kpn)
Hier in Hoofddorp heb ik al vanaf vanmorgen geen internet en tv. Waardoor ik al mijn favoriete programma's moet missen.
Ik hoop dat het snel wordt op gelost en de pijn verzacht met een compensatie.
Ook geen tv want heb de ontvanger uit en aan gezet en bij het opnieuw opstarten heeft hij internet nodig
Laten we het zo zeggen: Ik denk dat de techneuten die er mee bezig zijn het liever eerder dan later opgelost willen hebben bij voorkeur gisteren ;) 😛
Heel gek de ene tvontvanger doet het wel, de andere melding 561 aan dat er geen verbinding is met internet.
Geen contact te krijgen met klanten service, mijn moeder haar telefoon doet het niet meer zij is 82 en moet bereikbaar zijn. is ziekelijk dit is een hele vervelende zaak. mijn nummer is ********. op pagina zie ik ook geen storing staan, ben al 1 uur bezig om te kijken wat er aan de hand is. haar nummer is *********.

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
En jij denkt dan dat jouw andere internet door een andere gaatje binnen in jou pc komt ? En wat als zij storing krijgen ..... denk je nu echt dat het loont .....

Binnekort maar overstappen te veel problemen met kpn schiet nie op

Update 11:07 uur
Er wordt nog steeds hard gewerkt aan een oplossing. Zodra we meer informatie of een verwachte eindtijd hebben, zullen we dit natuurlijk hier melden.

Oorspronkelijke bericht
We kampen op het moment in meerdere regio's met een internetstoring. Hierdoor zal VoIP (telefoon) het ook niet doen. Televisie lijkt het wel gewoon te doen.

Er wordt hard gewerkt aan het oplossen hiervan. Helaas kan ik op dit moment nog geen oplostijd geven. Zodra we meer weten updaten we dit topic!
Heerlen 6414 ook geen internet/wifi sinds vanmorgen 0800 uur. Na reset ook geen itv meer (code 561). Nooit echt problemen gehad met kpn tot nu en ben toch al aantal jaren klant. Dit soort dingen gebeuren helaas ook, niks aan te doen. Succes kpn.:D

Reageer