OPGELOST - Storing Internet [03-09-2016]

• 3 september 2016
  • 481 reacties
  • 187676 keer bekeken

Toon eerste bericht

481 reacties

Reputatie 7
Badge +18
TV Ontvanger NIET RESETTEN! Anders kan de tv ontvanger zich NIET meer aanmelden op het netwerk van KPN. (FOUTCODE 561)
Geen Internet Rotterdam.Bijna 3 uuren :@:@:(:(:(
Nijmegen ook geen internet, telefoon, wel digitale tv

quote=Erik_]Update: 11:57 uur
We zijn er nog steeds mee bezig. Helaas is er verder op dit moment nog geen nieuwe informatie bekend.

Update 11:07 uur
Er wordt nog steeds hard gewerkt aan een oplossing. Zodra we meer informatie of een verwachte eindtijd hebben, zullen we dit natuurlijk hier melden.

Oorspronkelijke bericht
We kampen op het moment in meerdere regio's met een internetstoring. Hierdoor zal VoIP (telefoon) het ook niet doen. Televisie lijkt het wel gewoon te doen.

Er wordt hard gewerkt aan het oplossen hiervan. Helaas kan ik op dit moment nog geen oplostijd geven. Zodra we meer weten updaten we dit topic![/quote]
Reputatie 7
Badge +18
Nu is er een landelijke storing, en dan zegt totaalTV er NIKS over! Raar...... Maar waar! 🙂
Den Haag, Scheveningen 2584GD, geen internet en tv
Something breaks in Utrecht and the entire country has no network?! NEWSFLASH: the Internet was DESIGNED so that this won't happen, unless SOMEONE doesn't know how to set their infrastructure up properly. Go figure...

Als de klantenservice overbelast is kunnen ze helaas niet noteren waar storing is.Dat zal de reden zijn dat niet alle storingen er op staan

OK. 😳
Hier werkr niets in Hengelo. Ook geen televisie.
TV Ontvanger NIET RESETTEN! Anders kan de tv ontvanger zich NIET meer aanmelden op het netwerk van KPN. (FOUTCODE 561) en wat als dat wel gebeurd is?
De problem is dat jullie weet niet wat de problem is :D:D:D
Wie haalt de hoogste highscore? :P

Open Google Chrome op PC of Mac, wacht even en druk op spatie
Reputatie 7
Badge +15
TV Ontvanger NIET RESETTEN! Anders kan de tv ontvanger zich NIET meer aanmelden op het netwerk van KPN. (FOUTCODE 561) en wat als dat wel gebeurd is?

Dan werkt de TV weer wanneer de storing is hersteld(Mogelijk moet je de TV dan opnieuw aanmelden)
Reputatie 4
Badge +1
en wat als dat wel gebeurd is?

Dan is het wachten tot de internet storing is opgelost 😞
Rotterdam ijsselmonde ook plat, tv werkt wel
Al ruim 3 uur geen internet
Reputatie 7
Badge +30
De storingsite is vandaag niet up to date. Is een landelijke storing, maar volgens mijn kpn app en site geen storing. Vreemd
Jawel, is een poosje terug bijgewerkt. Eerst stond de storing er idd niet op.
Geen contact te krijgen met klanten service, mijn moeder haar telefoon doet het niet meer zij is 82 en moet bereikbaar zijn. is ziekelijk dit is een hele vervelende zaak. mijn nummer is **********. op pagina zie ik ook geen storing staan, ben al 1 uur bezig om te kijken wat er aan de hand is. haar nummer is *********.
En nu?
Op de berichten zeggen ze da we gewoon tv kunnen kijken. Maar waarom kan ik dat dan niet

Gr. Joel Vandervinnen
Reputatie 4
Badge +1
Op de berichten zeggen ze da we gewoon tv kunnen kijken. Maar waarom kan ik dat dan niet

Gr. Joel Vandervinnen

Als de tv ontvanger opnieuw is opgestart (of je modem) dan werkt het niet meer en zal je moeten wachten tot de storing is opgelost.
Rotterdam ijsselmonde ook plat, tv werkt wel en Internet???
Reputatie 3
Badge +1
Nu is er een landelijke storing, en dan zegt totaalTV er NIKS over! Raar...... Maar waar! :)
Maar ja, dat is TotaalTV hè. Ik snap sowieso niet waarom die site enig bestaansrecht heeft als amateurclubje. Jarco en Co zouden veel kunnen verbeteren door hun objectiviteit te verhogen en hun teksten eens wat vaker (desnoods 3 à 4 keer) na te lezen.

In compleet ander nieuws..., ik heb een uur geleden voor de zekerheid wel even de EB v10 en de 2 switches opnieuw gestart om er vervolgens achter te komen dat het om een landelijke storing gaat. Echt wel handig zo'n mobiele hotspot.

Gelukkig werkt TV nog wel... dat is nu even het belangrijkste... ondertitels komen later wel :8
Dink it servers kapot de iemand gemaakt 🙂
oh ik plaats een reactie en dan gaan jullie deze filteren. Los liever het probleem op
Reputatie 3
Badge +1
Hahaha... da's een goede @Thann!
Ik will betal betje minder deze maand 😉
Ridderkerk ook de tv doet dit niet.
:?

Reageer