OPGELOST - Storing Internet [03-09-2016]

• 3 september 2016
  • 481 reacties
  • 187898 keer bekeken

Toon eerste bericht

481 reacties

Hier in Hardinxveld ook geen internet en ook geen tv signaal meer. Dat werkte vanochtend nog wel, maar ik had mijn router herstart (toen ik nog niet van de storing wist) en toen had ik dus geen tv signaal meer. "De tv-ontvanger heeft geen verbinding kunnen maken met het netwerk. Herstart uw modem, daarna uw tv-ontvanger en wacht 10 minuten. (561)"
Heb al een uur gewacht maar helaas. Gelukkig is het mooi weer ☺️
Reputatie 4
Badge +1
Na het resetten van mijn expirabox hebben we ook geen tv meer geeft netwerk fout aan
Ough dat is niet zo best, waarschijnlijk moet de TV zichzelf weer "configureren" hiervoor moet de TV ontvanger toegang hebben tot een locatie die "dieper" binnen het KPN netwerk zit dat momenteel onbereikbaar is in verband met de landelijke internet storing.

De TV ontvanger krijgt bepaalde informatie van de experiabox om zijn werk goed te kunnen doen.
De Experiabox krijgt deze gegevens via internet van KPN.

Nu KPN dus een internet storing heeft, en je de experiabox hebt gereset, kan deze de nodige gegevens dus niet van KPN ontvangen, en stopt je iptv er ook mee :(

Helaas zit er niets anders op dan wachten tot kpn de storing heeft opgelost.
Hier geen tv
Wie haalt de hoogste highscore? :P

Open Google Chrome op PC of Mac, wacht even en druk op spatie
Hahha moie speltje ik gemaakt 206:(:(:(
Hier in Beuningen gld, geen wiffi, geen huistelefoon en beneden kan de tv ontvanger geen verbinding maken met het netwerk waardoor beneden geen televisie. Boven wel.

Geeft aan het modem te herstarten en daarna de tv ontvanger, maar aangezien bij het herstarten van het modem alles plat gaat, lijkt mij dat ik straks boven dan dezelfde melding krijg namelijk dat hij geen contact kan maken met het netwerk.

Dus we wachten het maar af
Update 12:26 uur
Als gevolg van een landelijke storing kun je mogelijk geen of slecht gebruik maken van het internet. Indien je telefonie of Interactieve TV van ons afneemt dan kunnen deze diensten ook verstoord zijn. Ons verzoek is de tv ontvanger en het modem niet te resetten. Onze excuses voor dit ongemak. Wij stellen alles in het werk om de storing zo spoedig mogelijk op te lossen.

Verdere inhoudelijke info heb ik op dit moment nog niet. Er wordt onverminderd hard gewerkt om de storing op te lossen.

Update: 11:57 uur
We zijn er nog steeds mee bezig. Helaas is er verder op dit moment nog geen nieuwe informatie bekend.

Update 11:07 uur
Er wordt nog steeds hard gewerkt aan een oplossing. Zodra we meer informatie of een verwachte eindtijd hebben, zullen we dit natuurlijk hier melden.

Oorspronkelijke bericht
We kampen op het moment in meerdere regio's met een internetstoring. Hierdoor zal VoIP (telefoon) het ook niet doen. Televisie lijkt het wel gewoon te doen.

Er wordt hard gewerkt aan het oplossen hiervan. Helaas kan ik op dit moment nog geen oplostijd geven. Zodra we meer weten updaten we dit topic!
Mijn WiFi werkt hier prima, alleen jammer dat KPN geen internet voert aan mij router, die staat dus droog.
Alles ligt er uit nij mij geen netwerk
Geen internet, telefoon en dus ook geen pinautomaat!
Hopelijk wordt het snel opgelost!
Loes Sun&Beauty Roelofarendsveen
Hier in Dronten wel tv geen wifi wel internet op telefoon succes met oplossen van het probleem
Reputatie 4
Badge +1
Geen contact te krijgen met klanten service, mijn moeder haar telefoon doet het niet meer zij is 82 en moet bereikbaar zijn. is ziekelijk dit is een hele vervelende zaak. mijn nummer is ********. op pagina zie ik ook geen storing staan, ben al 1 uur bezig om te kijken wat er aan de hand is. haar nummer is ********.

Als ik jou was zou ik snel naar de KPN winkel rennen (of de albert heijn of welke winkel dan ook) en even een prepaid mobiel telefoontje halen (kost je 25 euro ofzo) en die aan je moeder geven. Op die manier is ze ook nog eens voorzien van telefoon als ze ergens anders is dan thuis.

Reputatie 1
is zeker niet de 1e keer er wel iets is.. Enige compensatie zou ook wel eens mogen.

Ja! Vorig jaar oktober ook al een halve dag! Als ik jou was zou ik overstappen naar Ziggo of Vodafone thuis! 🙂
Badge
Nieuwegein géén internet en telefonie, wel interactieve TV. Telefonisch niet bereikbaar en als je googelt is er alleen een melding van te vinden bij de NOS sinds 11u maar ervoor, ho maar.:@

TIP:
ipv melding NIET BEREIKBAAR ivm drukte of verbinding direct verbreken, zet automatisch bandje op met de melding: LANDELIJKE INTERNET STORING.
Veel klantvriendelijker
Reputatie 1
Wat kunnen sommige mensen toch raar reageren. OK, storing voor het eerst in een heel lange tijd volgens mij, bij KPN. Andere providers hebben dit veel vaker meegemaakt. Heel vervelend, maar de wereld vergaat toch niet. Ook op Twitter: wanneer is het opgelost? We willen betere info. Baggerbedrijf, en ga zo maar door.
Je kan het ook anders aanpakken. Zag net een tekst voorbij komen: Storing bij KPN. Heb net een uur met mijn vrouw gepraat. Best leuk mens eigenlijk.
Dus beste mensen, ik zou zeggen nog even de tandjes op elkaar, ben ervan overtuigd dat KPN er alles aan doet om het zo snel mogelijk op te lossen.
Reputatie 5
Badge +8
Rare vraag, maar hoe zit het met pinbetalingen in winkels/supermarkten die op kpn zitten?
Geen internet en telefoon in lippenhuizen.
Reputatie 5
Badge +8
(Aantal maanden geleden was Ziggo toch? 2x 2 dagen volop geen internet en de omliggende diensten dit door DDoS-aanvallen)
Reputatie 7
Badge +30
Rare vraag, maar hoe zit het met pinbetalingen in winkels/supermarkten die op kpn zitten?Sommigen doen het inderdaad niet.

Nooit! Ik kom niet hoger dan de 1200
Hilversum Noord (1221 BG) geen internet via WiFi wel televisie en geen vaste telefoon.
Reputatie 7
Badge +18
TV Ontvanger NIET RESETTEN! Anders kan de tv ontvanger zich NIET meer aanmelden op het netwerk van KPN. (FOUTCODE 561) en wat als dat wel gebeurd is?Dan zou het kunnen zijn dat u geen tv kunt kijken totdat de storing voorbij is.

3048

Nou nou nou jongens, de wereld vergaat niet? Kan begrijpen dat het vervelend is maar waar maken we ons druk om? Om een beetje tv en internet? Ik heb nog geen één keer een storing mee gemaakt bij KPN en ik heb er heel veel plezier van, nooit geen gezeur meer en altijd fijn tv kijken zou niks anders meer willen hebben!! Bekijk het van de positieve kant 😉
vanaf 8 uur geen internet en vanaf 10 uur geen tv. bel de klantenservice u moet resetten. gedaan. war zie ik hier niet resetten waardoor il sinds 10 uir dus ook geen tv meer heb dank kpn
Ook in Enschede heb ik wel radio maar geen vast internet. Ik ga zo even de stad in en hopelijk is het probleem daarna gevonden. Succes met de werkzaamheden!

Reageer