OPGELOST - Storing Internet [03-09-2016]

• 3 september 2016
  • 481 reacties
  • 188238 keer bekeken

Toon eerste bericht

481 reacties

Hier in Den Haag ook geen tv en internet
Ik zie veel mensen die het maar normaal vinden om een storing te hebben...

Maar dat is het niet... betaal bijna 70 euro per maand... dan mag je ook wel verwachten dat het altijf werkt... en al zeker niet zo met een kluitje het riet in worden gestuurd...

Het bedrijf kpn is goed in het incaseren van rekeningen.. maar daadwerkelijk service verlenen ho maar...

Zal ook stoppen met het overmaken van de rekeningen...
Ik denk dat het zolang duurt omdat er waarschijnlijk een probleem is met zeer specifieke apparatuur in het datacenter waar niet meteen vervanging van op voorraad is. Dat zal nu ergens vandaan ingevlogen moeten worden...
Lichtenvoorde heeft ook geen internet en vaste telefoon meer 😠

Maar dat is het niet... betaal bijna 70 euro per maand... dan mag je ook wel verwachten dat het altijf werkt... en al zeker niet zo met een kluitje het riet in worden gestuurd...

Het bedrijf kpn is goed in het incaseren van rekeningen.. maar daadwerkelijk service verlenen ho maar...

En? Ze geven toch informatie? Moeten ze liegen dan? Moeten ze er allemaal zaken bij gaan halen terwijl ze het zelf nog niet weten? Het is niet anders. Leven gaat verder en als de TV ook uitvalt, dan gaan we naar schoonmoeders. Die heeft (nog) Ziggo :)

PS Natuurlijk leuk van al die loze dreigementen... niet betalen, bla bla. Vooral doen. Veel plezier.
Heb t weekend vrijgepland om werkzaamheden bij te werken: nu dit weer
In Elst Gld geen wifi.
Reputatie 4
Badge +1
Op dit moment is nog niet bekend wanneer het probleem verholpen is.

Je kan dit topic volgen voor updates: https://forum.kpn.com/storing-internet-03-09-2016-25/storing-internet-03-09-2016-425636
Rare vraag, maar hoe zit het met pinbetalingen in winkels/supermarkten die op kpn zitten?Sommigen doen het inderdaad niet.
Wie haalt de hoogste highscore? :P

Open Google Chrome op PC of Mac, wacht even en druk op spatie

Nooit! Ik kom niet hoger dan de 1200
Eey fuck jullie heb geen int op me enigste vrije dag plus jullie kunne nieteens jullie fucking telefoon opnemen wat een service... goede compensatie is dat jullie maar lekker mijn veel te hogen telefoon rekening maar betalen want me mb,s gaan zo wel heel snel :@

De Zon schijnt ga daar eens van genieten inplaats van hier te schelden
ik zou zeggen KPN ook al is de storing over sluit hem nog even maandje af.
De vorige keer bij een grote storing die veel geld heeft gekost agv niet kunnem werken kregen we drie kut films voorgeschoteld uit het belegen KPN archief. Die films waren zou oud dat iedeteen ze al drie keer gezien had. Nu willen wij schadevergoeding en geen oudbakken films. Ik ga echt overstappen naar een ander. KpN heeft het woord klantvriendelijkheid nog niet ontdekt. Ik raad iedereen aan een claim bij KPN neet te keggen. Doet de Consumentenbond nog eens wat in dot soort zake?
Reputatie 1
Update 12:26 uur

Advies: tv ontvanger en het modem niet resetten.

Als gevolg van een landelijke storing kun je mogelijk geen of slecht gebruik maken van het internet. Indien je telefonie of Interactieve TV van ons afneemt dan kunnen deze diensten ook verstoord zijn. Ons verzoek is de tv ontvanger en het modem niet te resetten. Onze excuses voor dit ongemak. Wij stellen alles in het werk om de storing zo spoedig mogelijk op te lossen.

Verdere inhoudelijke info heb ik op dit moment nog niet. Er wordt onverminderd hard gewerkt om de storing op te lossen.

Update: 11:57 uur
We zijn er nog steeds mee bezig. Helaas is er verder op dit moment nog geen nieuwe informatie bekend.

Update 11:07 uur
Er wordt nog steeds hard gewerkt aan een oplossing. Zodra we meer informatie of een verwachte eindtijd hebben, zullen we dit natuurlijk hier melden.

Oorspronkelijke bericht
We kampen op het moment in meerdere regio's met een internetstoring. Hierdoor zal VoIP (telefoon) het ook niet doen. Televisie lijkt het wel gewoon te doen.

Er wordt hard gewerkt aan het oplossen hiervan. Helaas kan ik op dit moment nog geen oplostijd geven. Zodra we meer weten updaten we dit topic!

Duurt allemaal veel te lang. Dit moet echt beter kunnen, en zo niet dan moet KPN echt veel beter communiceren. Maar dat is iets wat dit bedrijf gewoon niet kan. Straks weer een slap excuusje en drie gratis waardeloze filmpjes zoals na die storing vorig jaar. Nou ze zoeken het maar uit, zodra mijn minimale contractduur voorbij is ga ik naar een andere provider. Niet dat het dan oer definitie beter is, maar zeker niet slechter dan KPN.
Wij hebben geen internet en geen tv. De tv-ontvanger gaf aan dat wij de modem uit en weer aan moesten doen dus wel gereset. Op advies van jullie. Vreemd dat nu wordt gezegd dat niet te doen!
Moie weer gaan uit betje sport te maken.Hopelijk as ik komt terug alles will Perfect werk 🙂
Lange leven ZIGGO. Want ik heb alles vanKPN en alles ligt plat. Geen tv, telefoon en internet. 😞 :@:@:@
Gelukkig hebben de buren ZIGGO en ik kan gebruik maken van hun WiFi. 🙂 🙂
TV Ontvanger NIET RESETTEN! Anders kan de tv ontvanger zich NIET meer aanmelden op het netwerk van KPN. (FOUTCODE 561) en wat als dat wel gebeurd is?Dan zou het kunnen zijn dat u geen tv kunt kijken totdat de storing voorbij is.dan blijf ik wachten haha
Rare vraag, maar hoe zit het met pinbetalingen in winkels/supermarkten die op kpn zitten?Sommigen doen het inderdaad niet.

Nooit! Ik kom niet hoger dan de 1200
Wat als je je modem al gereset hebt?
In Almere geen internet, 4G traag, maar gelukkig nog wel tv.
Alles werkt hier, al de hele dag... 🙂 Sterkte iedereen die zijn internet en/of tv moet missen, en vooral sterkte voor KPN met het oplossen van het probleem.
Ik heb het modem ook 2 keer gereset.
Behalve wifi, ligt de vaste telefoon er ook.
Tja, zulke dingen kunnen gebeuren.
Hopenlijk is het gauw opgelost.
Is het een probleem dat het modem 2x gereset is?
Reputatie 4
Badge +1
Wat als je je modem al gereset hebt?

Dan is het wachten tot de internet storing is verholpen.
Reputatie 4
Badge +1

Is het een probleem dat het modem 2x gereset is?

Nee, dat maakt niets uit. Zodra KPN het probleem heeft gevonden en opgelost zal alles weer gaan werken.
Reputatie 7
Badge +19
Wat als je je modem al gereset hebt?Ik heb hem 1x gereset. Gelukkig doet ie het! Heb nog tv. Dus ik blijf er maar nu af.
Reputatie 1

Je kan ook een auto van € 25000 kopen. En dan op een dag..................... doet ie het even niet. En waarom? Het is ook gewoon maar techniek en alles kan soms eens kapot gaan. Als het nou een machine voor hartbewaking was, zou ik nog begrip hebben. Maar even geen internet. Grow Up.

Reageer