OPGELOST - Storing Internet [03-09-2016]

• 3 september 2016
  • 481 reacties
  • 187914 keer bekeken

Toon eerste bericht

481 reacties

niemand weet zeker hoelang het ongeveer nog gaat duren
Dit duurt wel erg lang hoor.
Reputatie 7
Badge +18
Ik heb het modem ook 2 keer gereset.
Behalve wifi, ligt de vaste telefoon er ook.
Tja, zulke dingen kunnen gebeuren.
Hopenlijk is het gauw opgelost.
Is het een probleem dat het modem 2x gereset is?
Heeft u wel tv? Zo ja, dan is er niks aan de hand. Maar NIET uw tv ontvanger resetten. Anders heeft u geen tv meer. Dan komt ie namelijk met foutcode 561. Dan kan die zich niet aanmelden op het netwerk.
Zo saai is die storing niet met dit spel..
Postcode 2547AR geen tv geen internet geen vaste telefoonlijn.
Nog een week aanmodderen met kpn........

Mvg
De vorige keer bij een grote storing die veel geld heeft gekost agv niet kunnem werken kregen we drie kut films voorgeschoteld uit het belegen KPN archief. Die films waren zou oud dat iedeteen ze al drie keer gezien had. Nu willen wij schadevergoeding en geen oudbakken films. Ik ga echt overstappen naar een ander. KpN heeft het woord klantvriendelijkheid nog niet ontdekt. Ik raad iedereen aan een claim bij KPN neet te keggen. Doet de Consumentenbond nog eens wat in dot soort zake?

Dit probleem heb je bij elke andere provider ook wel eens hoor. En waarom moet je er perce een compensatie voor hebben... Best onnozel als je na 4 uurtjes geen internet al zo gaat lopen brullen.
Rare vraag, maar hoe zit het met pinbetalingen in winkels/supermarkten die op kpn zitten?Sommigen doen het inderdaad niet.
Wie haalt de hoogste highscore? :P

Open Google Chrome op PC of Mac, wacht even en druk op spatie

Nooit! Ik kom niet hoger dan de 1200
Reputatie 1
Ik moet wel lachen om de sommige reacties. Is niet het einde van de wereld als je foon internet of tv het niet meer doet. Tijd om weer eens gezellig echt met elkaar te praten. Doe je best KPN. 😃
Update 12:26 uur

Advies: tv ontvanger en het modem niet resetten.

Als gevolg van een landelijke storing kun je mogelijk geen of slecht gebruik maken van het internet. Indien je telefonie of Interactieve TV van ons afneemt dan kunnen deze diensten ook verstoord zijn. Ons verzoek is de tv ontvanger en het modem niet te resetten. Onze excuses voor dit ongemak. Wij stellen alles in het werk om de storing zo spoedig mogelijk op te lossen.

Verdere inhoudelijke info heb ik op dit moment nog niet. Er wordt onverminderd hard gewerkt om de storing op te lossen.

Update: 11:57 uur
We zijn er nog steeds mee bezig. Helaas is er verder op dit moment nog geen nieuwe informatie bekend.

Update 11:07 uur
Er wordt nog steeds hard gewerkt aan een oplossing. Zodra we meer informatie of een verwachte eindtijd hebben, zullen we dit natuurlijk hier melden.

Oorspronkelijke bericht
We kampen op het moment in meerdere regio's met een internetstoring. Hierdoor zal VoIP (telefoon) het ook niet doen. Televisie lijkt het wel gewoon te doen.

Er wordt hard gewerkt aan het oplossen hiervan. Helaas kan ik op dit moment nog geen oplostijd geven. Zodra we meer weten updaten we dit topic!
wel
Reputatie 1
De vorige keer bij een grote storing die veel geld heeft gekost agv niet kunnem werken kregen we drie kut films voorgeschoteld uit het belegen KPN archief. Die films waren zou oud dat iedeteen ze al drie keer gezien had. Nu willen wij schadevergoeding en geen oudbakken films. Ik ga echt overstappen naar een ander. KpN heeft het woord klantvriendelijkheid nog niet ontdekt. Ik raad iedereen aan een claim bij KPN neet te keggen. Doet de Consumentenbond nog eens wat in dot soort zake?

Ja! Die Mad Max-film was toen al bijna 6 weken uit!! Balen=ok, leugens vertellen niet.... Lijkt me een goed plan dat je over gaat stappen. Kun je zelf ontdekken dat KPN het heel aardig doet. Zien we je over een jaartje wel weer terug op dit forum 😉
Ja hier in oud beijerland ook storing . Ik weet en snap dat het lastig en uiterst vervelend is. Ik ga ervan uit dat ze echt wel hard aan het uitzoeken zijn waar de storing vandaan komt.

Ja! Die Mad Max-film was toen al bijna 6 weken uit!! Balen=ok, leugens vertellen niet.... Lijkt me een goed plan dat je over gaat stappen. Kun je zelf ontdekken dat KPN het heel aardig doet. Zien we je over een jaartje wel weer terug op dit forum ;)

Ja precies, als je kpn vergelijkt met andere providers is kpn toch wel de betere. En wat maakt het nou uit dat je een dagje geen internet hebt.
Rare vraag, maar hoe zit het met pinbetalingen in winkels/supermarkten die op kpn zitten?Sommigen doen het inderdaad niet.

Nooit! Ik kom niet hoger dan de 1200

Hoezo verveling?

Lees nu net dat het niet verstandig is om je modem en tv ontvanger te resetten . Ik heb dit al gedaan. Heeft dit dan verdere consuqenties?
Ik moet wel lachen om de sommige reacties. Is niet het einde van de wereld als je foon internet of tv het niet meer doet. Tijd om weer eens gezellig echt met elkaar te praten. Doe je best KPN. :Dja vind ik ook . Snapt dat het lasyig en vervelend is.
Lees nu net dat het niet verstandig is om je modem en tv ontvanger te resetten . Ik heb dit al gedaan. Heeft dit dan verdere consuqenties?

Dan zul je moeten wachten totdat de storing volledig verholpen is.
Niet resetten staat er. Tja dat is toch een van de eerste dingen die je doet als WiFi het weer eens laat afweten...
Reputatie 4
Badge +1

Nee, maakt verder niet uit.
Ik weet wel dat jullie er hard mee aan de slag zijn om het internet weer beschikbaar te maken! Erg veel succes ermee! :)

Toch een vraagje, zou het, indien mogelijk, een idee zijn om de hotspot mb's die mensen nu gebruiken niet mee te laten tellen voor je totale mb's deze maand? Ben al heel de dag met mijn laptop op internet via bluetooth. Lijkt mij een goeie oplossing voor iedereen die nu aan het klagen is over geen internet hebben; bijna elke telefoon kan tegenwoordig wel een hotspot worden. 😃
Hier ook geen tv, aangezien ik dat onding altijd uit moet schakelen omdat hij mijn monitor anders niet in slaap stand laat gaan.
Hier in stavenissen hebben we naast wifi en telefonie ook geen tv, niets doet het helelaas.
Storing is vanmorgen voor 9 uur al begonnen en nu pas doorgeven dat je modem en tv ontvanger niet mag resetten....
Is beetje mosterd na de maaltijd KPN aangezien dat normaal het eerste is wat je van de klantenservice moet doen, namelijk alles resetten......
Hi5rr in Rijswijk doet alles het.weer!!!
Reputatie 7
Badge +28
Als je al wel een reset of herstart hebt gedaan heeft dat geen nadelige gevolgen. Het kan alleen wel zijn dat als je tv het nu nog wel doet, het na een herstart/reset ook niet meer werkt. Vandaar dat we aanraden om dat dan ook niet te doen.
Zo saai is die storing niet met dit spel..Omg:S:S

Reageer