[Opgelost]Storing KPN.com

  • 20 January 2021
  • 18 reacties
  • 1599 keer bekeken
[Opgelost]Storing KPN.com
Reputatie 7
Badge +25

Storing website www.KPN.com

Er is op dit moment een storing gaande met de website KPN.com. Enkele onderdelen zoals de shop werken wel. Zodra we een update hebben zullen te dit topic updaten. Onderzoek naar de oorzaak loopt. Onze excuses voor het ongemak.

Verwachte eindtijd
 

Opgelost!

20-01 19:38: De storing is verholpen. KPN.com is weer bereikbaar.

20-01 16:40 Er loopt nu een herstelactie die enkele uren in beslag kan nemen. Daarna een nieuwe update

20-01 14:26: Te vroeg gejuicht. Storing is nog niet opgelost.

20-01 14:10: Storing is verholpen en KPN.com is weer bereikbaar.

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

18 reacties

Reputatie 6
Badge +8

De website van kpn is niet bereikbaar.

503 Service Temporarily Unavailable

Reputatie 7
Badge +10

Er lijkt meer dan aan alleen kpn.com storingen te zijn ? 

Reputatie 7
Badge +25

De storing met KPN.com lijkt verholpen. Het wordt gemonitord, maar KPN.com is weer bereikbaar.

 

Edit: te vroeg gejuicht. :( 

Weer een storing, die krijgen we nu al 4 dagen te zien. Het komt en gaat weg bij de opdracht te annuleren. Gr. Ruud

 

Reputatie 7
Badge +25

@Rudolfo1 Dit topic gaat specifiek over de storing met KPN.com. Er zijn vooralsnog geen aanwijzingen dat het ook met eventuele andere storingen te maken heeft. Dus mijn advies is om een eigen topic aan te maken voor de storing die je ervaart.

Deze storing is toch KPN en niets anders.

Als het goed is, is er een storings klachten aangemaakt.

 

Reputatie 7
Badge +25

Deze storing is toch KPN en niets anders.

Als het goed is, is er een storings klachten aangemaakt.

Je bedoelt hier in je eigen topic. Een klachtenformulier invullen is helemaal prima natuurlijk, echter staat dat los van deze lopende storing met KPN.com. En dit topic is daarvoor bestemd, dus hier alleen berichten plaatsen die daarmee te maken hebben. Zo houden we het forum overzichtelijk. Dank!

Paul, dit was toch een storing van KPN, zie de foto

 

Badge

Paul, dit was toch een storing van KPN, zie de foto

 

Paul bedoelt de storing op de website van kpn, geen storingen die te maken hebben met tv kijken, wifi, bellen etc. Het gaat om de WEBSITE. www.kpn.com 

ok.

 

Hier geeft de site nog storing aan.

Reputatie 7
Badge +16

@Goes dat kan kloppen: heb begrepen dat we nog met herstelacties bezig zijn! :fingers_crossed_tone4:

Helaas op dit moment (18:12 uur) nog steeds:

Oeps! KPN.com is tijdelijk in onderhoud.

Storing website www.KPN.com

Er is op dit moment een storing gaande met de website KPN.com. Enkele onderdelen zoals de shop werken wel. Zodra we een update hebben zullen te dit topic updaten. Onderzoek naar de oorzaak loopt. Onze excuses voor het ongemak.

Verwachte eindtijd
 

Nog niet bekend

20-01 16:40 Er loopt nu een herstelactie die enkele uren in beslag kan nemen. Daarna een nieuwe update

20-01 14:26: Te vroeg gejuicht. Storing is nog niet opgelost.

20-01 14:10: Storing is verholpen en KPN.com is weer bereikbaar.

Ik heb een mail gehad van KPN met een link naar een belangrijke informatie over het bezorgen van mijn pakket met een persoonlijke video. Maar ik kan deze niet openen. Hoe kan ik deze toch bekijken?

Hoe kan ik deze toch bekijken?

@Debster48 Zodra de site weer werkt kan je dat doen. Helaas nu dus niet.

Hoe kan ik deze toch bekijken?

@Debster48 Zodra de site weer werkt kan je dat doen. Helaas nu dus niet.

Oke, dan weet ik dus niet hoe het werkt ( de levering is morgen al)

Reputatie 7
Badge +30

@Debster48 en alle anderen in dit topic: de storing is inmiddels opgelost! :-)

Hoi, @Debster48 . Op DIT moment (19:49) werkt de website.