Beantwoord

Opgelost: Storing VoIP uitbellen

Reputatie 7
Badge +22
Beste klanten en forumgebruikers, 

Op dit moment is er een storing gaande met bellen via VoIP. U kunt hinder ondervinden bij het bellen en gebeld worden. 

We werken op dit moment hard aan een oplossing. Zodra er meer informatie bekend is, kun je dat ook in dit topic lezen. 

Onze excuses voor het mogelijke ongemak dat u hiervan ondervindt. 

Met groet namens het forumteam, 

Cindy

icon

Beste antwoord door Cindy_ 10 september 2015, 08:56

; excuses voor de late reactie, maar gisteren om 18.00 uur kon iedereen als het goed is weer uitbellen! 

Ervaar je nog steeds problemen met bellen op dit moment? Laat het me dan weten, dan help ik je verder!

Bekijk origineel

13 reacties

Alles werkt van KPN behalve uitgaande telefoontjes. Ik krijg wel kiestoon maar kan niet bellen, wel gebeld worden. Heb reset gedaan maar helpt niet.
Reputatie 7
Goh, dat is lastig!

Ik heb wel wat vragen (zodat webcare je beter kan helpen)

• Welk type modem (experiabox) heb je in gebruik?
  • Gekke vraag misschien, maar...staat je telefoon op toonkiezen?
  • Al eens een ander toestel op je modem geprobeerd?
  • Heb je misschien al de andere telefoonaansluiting op het modem geprobeerd?
Ik heb ook hetzelfde probleem. Experiabox resetten helpt niets. Verder werkt alles normaal. Ook inkomende telefoontjes werken normaal.

Reputatie 7
Ik krijg net de melding dat er een storing is in de VoIP centrale met uitbellen. Het ligt dus niet aan je eigen apparatuur.

Hartelijk bedankt voor de berichten. We wachten rustig af.
Weet u wanneer dit is verholpen?

Bedankt voor jouw reactie op het probleem. Nu hoef ik niet mijn hele installatie te blijven testen. Ik wacht op de centrale oplossing.

Reputatie 7
Badge +22
Hoi allen, 

Er is nog geen oplostijd bekend. Zodra deze er wel is, informeer ik jullie hierover in dit topic. We werken er hard aan, dus ik hoop snel meer informatie te hebben! 

; dank voor je melding hierover! 

Ik kan wel gebeld worden maar niet uit bellen. Heb alle stappen van jullie "tools" doorlopen en dan .... zegt de KPN .... tja bel ons op 0800-... euhm ... ik kan niet bellen! (en nee geen 06 nummer). Gaarne contact via een Prive bericht zodat ik alle gegevens kan doorgeven.

mvg.....Andre

Reputatie 7
Beste , Andre.

Je topic is verplaatst naar "Storingen" in het topic waar deze gemeld wordt. Storing in de VoIP centrale van KPN. Bij jouw thuis is niets mis.

http://forum.kpn.com/t5/Storingen/Storing-VoIP-uitbellen/m-p/358266#M6769

Misschien toch eens een mobieltje als backup? Ook handig bij stroomuitval, ook dan doet je telefoon thuis het niet bij VoIP.

bedankt !!

Reputatie 7
Ik kan uitgaand bellen met het vaste toestel. Hoe is de status van de storing ?

Reputatie 7
Badge +22
; excuses voor de late reactie, maar gisteren om 18.00 uur kon iedereen als het goed is weer uitbellen! 

Ervaar je nog steeds problemen met bellen op dit moment? Laat het me dan weten, dan help ik je verder!

Reageer