[Opgelost] Update / software installeren iTV ontvanger lukt niet, foutcode 307


Reputatie 7
Badge +30

We ervaren op het moment een storing met interactieve tv waarbij het niet lukt om de tv ontvanger te updaten, of om software opnieuw te installeren. Je kan hierbij foutcode 306 of 307 krijgen. 

Hier wordt op dit moment aan gewerkt om het op te lossen. Zodra we aanvullende informatie of update hebben laten we het hier weten.

 

Update 29-5 08:40:

Gisteravond laat is de storing verholpen. Op dit moment zou iedereen die hier gisteren last van had dan ook weer normaal beeld moeten hebben. Ervaar je nog problemen, reset dan een keer je tv ontvanger. Hij zou dan de software correct moeten binnenhalen waarna het weer goed werkt. 

Als dat onverhoopt niet werkt, geef het aan en vul je forumprofiel in, dan kunnen we meekijken.

 

Update 28-05 17:10:

Inmiddels is voor een deel van de getroffen klanten het probleem verholpen. Er wordt onverminderd hard aan gewerkt om het ook voor de rest weer in orde te krijgen. Heb je op dit moment nog steeds problemen, wacht het af. We doen ons best om het zo snel mogelijk weer in orde te hebben.

 

Update 28-05 14:30:

De storing is nu onder controle. Dat wil zeggen dat het probleem niet verder verspreid. Voor de klanten die hier op dit moment nog last van hebben zijn we begonnen met het gefaseerd herstellen van de dienstverlening. Hoe lang het precies duurt voor iedereen dan weer werkende ontvangers heeft is alleen nog niet aan te geven. 

De vraag om geduld blijft dan ook nog even.

 

Update 28-05 13:55:

Er wordt nog steeds hard gewerkt om de storing te verhelpen. Een eindtijd hiervoor kunnen we op dit moment nog niet geven. We vragen dan ook om geduld. 

 

Als alternatief kun je in de tussentijd gebruik maken van iTV Online (app of website)

 

Losse topics hierover voegen we samen met dit topic zodat iedereen zo goed mogelijk op de hoogte blijft.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

221 reacties

Sinds vanmorgen vraagt mijn box om een update maar blijft vervolgens in een soort loop opstarten zonder de update uit te voeren. 

de box is al van de stroom af geweest maar niet helpt. 

Wat kan er mis zijn?

Reputatie 7
Badge +24

Wat is het merk van die ontvanger? 

Reputatie 7
Badge +16

Wil je hem eens wat langer van de stroom halen, minimaal 10 minuten?

Wat is het merk van die ontvanger? 

het is de 4K box van het merk ZXV.

Wil je hem eens wat langer van de stroom halen, minimaal 10 minuten?

Inmiddels van de stroom afgehaald om later nog eens te proberen.

Reputatie 7
Badge +22

Dat is vreemd, ik heb een ZXV8001, die melding heb ik nog nooit gehad. Wat voor melding krijg je dan te zien @Jrvd?

Goedemorgen,

sinds vandaag probeer ik de software steeds te downloaden. Maar het lukt steeds niet. Ik heb van alles geprobeerd wat er op de site staat van de foutcode, maar toch lukt het niet. Hoe kan ik dit nu oplossen? 
 

Met vriendelijke groet,

 

YJCBW 

Hoi YJCBW,

hier in Raalte heb ik met mijn TV hetzelfde probleem ..dus ook mijn vraag aan helpdesk KPN en/of Forum: '

sinds vandaag probeer ik de software steeds te downloaden. Maar het lukt steeds niet. Ik heb van alles geprobeerd wat er op de site staat van de foutcode, maar toch lukt het niet. Hoe kan ik dit nu oplossen? '

Mvg Sansan76


 

Met vriendelijke groet,

Dat is vreemd, ik heb een ZXV8001, die melding heb ik nog nooit gehad. Wat voor melding krijg je dan te zien @Jrvd?

het is niet echt een foutmelding maar vanmorgen verscheen een melding over nieuwe software.

Ik heb vervolgens op “nu installeren” gedrukt en vanaf dat moment reboot de box alleen maar, zonder de installatie te voltooien. Bij ongeveer 85% krijgt ik opnieuw de melding over nieuwe software en dan begint het weer opnieuw, 

Hier in Apeldoorn hetzelfde probleem. Stappenplan haalt niks uit helaas.

Ik krijg een foutcode met 307 tijdens het installeren van het pakket. Ik heb hem opnieuw opgestart, maar er veranderd nog niks. Wat kan het probleem zijn?

Hier helaas hetzelfde. Stappenplan uitgeprobeerd. Blijft in de loop hangen dus kan nu ook geen tv kijken.

Aangezien ik niet de enige ben zal er wel een groter probleem zijn. Hopelijk fixen ze het snel!

Ik krijg een foutcode 307, er is nergens aangezeten en heb alles al opnieuw opgestart ben nu al 2 uur bezig en als ik bel wordt de verbinding verbroken. Wil graag weer tv kijken ineens uit het niets gebeurde dit.

Ik heb het stappen plan op internet gevolgd om software voor tv ontvanger te downloaden.dit heeft niet gewerkt. Hij blijft foutcode 306 geven

Ik heb alles gedaan wat bij foutcode aangegeven wordt maar geen resultaat

 

Krijg telkens de foutcode 307.

Alles volgens jullie stappenplan proberen op te lossen, maar blijft echter terug komen.

 

Wat nu te doen.

Reputatie 2

Hier in Noordhoek Brabant zelfde probleem, stappenplan helpt niet. 

Heb nu op menu gedrukt en diagnose uitvoeren hoop da het helpt

I am facing the same 307 error, I already tried the step-by-step explanation but it didn't works

Reputatie 7
Badge +30

Goedemorgen allen! We ervaren op het moment een storing met interactieve tv waarbij het niet lukt om de tv ontvanger te updaten. Hier wordt op dit moment aan gewerkt om het op te lossen. Zodra we een update hebben laten we het hier weten.

 

Losse topics hierover voegen we samen met dit topic zodat iedereen zo goed mogelijk op de hoogte blijft.

Mijn interactieve tv, is al de hele ochtend aant updaten!

Kom helaas geen stap verder en niks helpt

Wie kan mij helpen

Ik heb ook foutmelding 307. Geen contact te krijgen met KPN. Al meer dan 2 uur bezig met opnieuw opstarten, maar steeds hetzelfde. Dit is echt waardeloze shit. Laat ze dan een melding op de site zetten er mee bezig te zijn, want als zoveel er last mee hebben is het waarschijnlijk , nee vast probleem binnen KPN

Goedemorgen mijn tv ontvangers kan de software niet vinden en daardoor hebben wij geen tv heb de modem en stekker al uit en aan gedaan

heb het zelfde probleem  fout code 307 ook stappen plan meerdere keren gedaan maar werkt niet.

Zelfde probleem foutmelding 307

Sinds twee weken heb ik al problemen gehad met het aanzetten van de Arris VIP5202. Als ik met de tv controller dit wilde doen ging het apparaat meerdere keren automatisch uit. Tot vandaag ik opeens werd onderbroken met een Interactieve TV update. Ik ben nu ruim drie uur verder en nog steeds is de des betreffende update al meerdere keren opgestart zonder succes. 

 

Ik heb daarnaast alle tips op de KPN forum/KPN zelf/Online op andere forums geprobeerd, maar desondanks geen resultaat en start de Arris VIP5202 elke keer opnieuw op. Ik wil hierbij graag vermelden dat ik heb geprobeerd de software te verwijderen, maar dit helaas niet mogelijk is. Vanwege het feit dat het vastloopt op de update en ik via het menu de optie ‘verwijder software’ niet kan aanklikken. 

 

Graag wil ik u/jullie vragen of er zich een soortgelijk probleem heeft afgespeeld en hoe jullie het uiteindelijk hebben opgelost?