Vraag

Opnieuw storing webmail

  • 31 August 2020
  • 8 reacties
  • 116 keer bekeken

Reputatie 2

Hallo,

Er is helaas opnieuw storing met de webmail. Kan wel inloggen maar zien geen mail.

Krijg de volgende mededeling te zien:

Het is niet mogelijk om een verbinding te maken met de mailserver. Mogelijke redenen hiervoor zijn: De mailserver is (tijdelijk) niet beschikbaar of er zijn verbindingsproblemen. Probeer het alstublieft over een paar minuten opnieuw.


8 reacties

“Gelukkig”! Ik dacht dat het aan mij lag. Kan ook geen mail inzien, verzenden op versturen...

Reputatie 2

U bent niet de enige. Hopelijk is het weer snel opgelost.

https://allestoringen.nl/storing/kpn/

Reputatie 2

Hier werkte het net weer.

Bedankt voor het oplossen van de storing.

Reputatie 7
Badge +17

Hi @500W en @JoyceDR80, Excuses voor de late reactie hier. Wat goed om te horen dat de storing is opgelost. Blijf vooral aan de bel trekken hier, mocht de storing zich weer voortdoen. 
Als jullie nog vragen hebben, dan weten jullie ons te vinden. :blush:

Reputatie 2

Hallo Lisa,

Kan op het moment in inloggen vanwege een technische storing. In de adresbalk staat:

reason=OX-9999

Reputatie 7
Badge +17

Hi @500W! Welkom terug! Wat een rare melding krijg je. Ik herken de (fout)melding zo 1..2..3.. niet. Waar krijg je de melding te zien? Op de webmail? 
Laat het maar weten. Ik denk graag met je mee.  

Reputatie 2

Hallo Lisa,

Dat stond in de adresbalk toen ik gisteren wou inloggen bij de webmail (daarvoor stond dus nog  www.webmail.kpnmail.nl/ ). Vond dit opvallend en hoopte dat het iets zei over de oorzaak van de storing. Op allestoringen.nl stond ook een piek in de grafiek, dus meer mensen moeten last van storing hebben gehad. Kan inmiddels weer inloggen, maar zat op een mail te wachten die ik graag wou lezen. Dan is het vervelend als er storing is

Reputatie 7
Badge +17

De mail moet natuurlijk ook altijd benaderbaar zijn, dus ik kan me voorstellen dat het irritant/vervelend is al het niet werkt op een moment dat je het juist nodig hebt of wilt checken.
Goed dat je dit hier dus aangeeft. Inmiddels is het opgelost, dus ik kan niet veel meer voor je doen op dit moment. Mocht dit veranderen, laat het dan even weten!
 

Reageer