Beantwoord

Orderstatus pagina geeft "server is overbelast" error

  • 16 October 2019
  • 8 reacties
  • 415 keer bekeken

Ik probeer al een paar dagen via de link in bevestigingsemail mijn orderstatus in te zien. Ik krijg altijd de foutmelding “Server is overbelast” het lijkt meer een 500 error,  is internal server error.

Ook via andere route ID met adres invoeren levert error op.

Ik krijg voldoende bevestigings email met allerlei gegevens, dus heb wel het gevoel dat het goedkomt. Maar misschien is een idee om toch even naar track&trace functionaliteit te kijken, geeft toch nog meer vertrouwen.

icon

Beste antwoord door Twanne 13 November 2019, 17:53

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Twanne, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het klopt dat de bestelpagina een beetje druk bezocht werd, mede door de vele iPhone bestellingen. Als het goed is, zou het inmiddels opgelost moeten zijn (horen positieve feedback vanuit klanten!). Kan je aangeven of het inmiddels weer werkt? Zo niet, dan kijk ik het graag voor je na of ik iets kan vinden over jouw bestelling en levering. Zou je in dat geval je [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]Forum profiel[/url] willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en eventueel bestelnummer?

Ik hoor graag van je!

@Susan_  dank voor je reactie. T&T link geeft nog steeds een 500 error. Via mijn domein inloggen werkt bestelstatus nu wel. Wel echt mega traag. Ik heb mijn profiel info aangevuld. 

Reputatie 7
Badge +24

HiTwanne, ik neem het even over van Susan. 

Om welk product gaat het hier? Ik zie namelijk meerdere producten en ook een verhuizing. 

Ik hoor graag van je. 

Reputatie 7
Badge +21

@Twanne, kan je aangeven om welk product het gaat? Dan kunnen we je verder helpen!

@Susan_ Het gaat om een nieuwe Hussel bestelling TV+Internet. De vorige bewoners hebben inderdaad een verhuizing aangevraagd naar hun nieuwe adres.

Ik heb de T&T link nog een keer geprobeerd, zie screenshot. Zoals gezegd via mijn-domein werkt T&T prima, dus voor mij niet nodig, maar misschien wel voor toekomstige klanten?:wink:

 

Reputatie 7
Badge +24

Duidelijk, als ik puur naar jouw bestelling kijk zie ik het onderstaande. Praten we hier wel over dezelfde link? https://www.kpn.com/service/administratie/bestelling/bestelstatus.htm#/ Ik zie wel een andere in jouw screenshot. Mocht het bij jou niet werken, werkt het wel met deze

 

 

De T&T URL uit de eerste email werkt weer! Bedankt voor het oplossen.:ok_hand_tone1:

 

Reputatie 7
Badge +24

De T&T URL uit de eerste email werkt weer! Bedankt voor het oplossen.:ok_hand_tone1:

 

Top! Je weet ons te vinden mocht het nodig zijn. 

Reageer