Beantwoord

Pairbonding Aanvragen Opnieuw

  • 8 July 2020
  • 18 reacties
  • 213 keer bekeken

Badge

Ik ben per 2 juli weer aangesloten bij kpn ik zat namelijk bij budget alles in 1  alleen kreeg ik een probleempje er zou voor mij een pairbonding worden  gezet terwijl de monteur er plotseling niets van afwist en gister vertrok.

en nu… ik bel met de klantenservice bijna uren wachten zeggen ze dat ze niets in het systeem zien terwijl ik ze gesproken heb dat er een monteur moest komen voor die pairbonding wat uiteindelijk niet is gebeurd ik uit blijdschap wachten tot de verbinding tot stand komt de monteur had ook echter geen ervaring terwijl ik paar vragen stelde ik heb namelijk 2 weken gewacht en de monteurs afspraak was verzet naar 7juli nog steeds niks terwijl ik 2jaar geleden ook bij kpn zat en wel pairbonding had ik vind het allemaal heel jammer dat ze er niets aan doen en ik een heel graag tevrede klant ben van hun al 19jaren

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 28 July 2020, 11:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

18 reacties

Hoi @DJ-SURIFAME . Door corona worden er momenteel geen pairbonding gedaan.

Jij moet nog omgezet worden? Of is er een storing met je bestaande pairbonding?

Badge

Hi Erwin_  Het Moet Nog Omgezet Te Worden

Helaas zal dat de komende tijd nog niet gaan. Het is wachten op verdere versoepeling. Onze monteurs doen al weer een heleboel andere dingen maar pairbonding is voorlopig nog op de lange baan gezet.

 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust. 

hallo 

 

ik wil pair bondig aanvragen 

 ik heb alle een nieuwe isra punt binnen 

zijn daar nog kosten aan verbonden ?

 

groet Dick

Hallo @dick777 , wat bedoel je met 'ik heb al een nieuw isra punt binnen'?

Isra punten zijn niet los te koop en heeft een monteur bij zich.

Met pairbonding kun je een hogere snelheid krijgen en hogere snelheden kosten wat meer per maand, hoeveel kun je op de website van KPN nazien.

 

Badge +19

En, ook niet onbelangrijk, is pair bonding bij jou mogelijk? Wat zegt deze site over de te behalen snelheid op jouw adres https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl graag een screenshot zonder je postcode plaatsen. 

Hoi @dick777 , Momenteel gaan er (nog) geen monteurs op pad op pairbonding aan te sluiten.

Ik wil graag voor je kijken wat er bij jou mogelijk is. Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven als je dat gedaan hebt?

hallo Erwin ik heb mijn profiel ingevuld

 

ps ik heb mijn thuis abonnement nog bij Telfort

 

ik heb al wel het nieuwste isra punt

 

Hoi @dick777 , Momenteel gaan er (nog) geen monteurs op pad op pairbonding aan te sluiten.

Ik wil graag voor je kijken wat er bij jou mogelijk is. Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Hoi @dick777 , Momenteel gaan er (nog) geen monteurs op pad op pairbonding aan te sluiten.

Ik wil graag voor je kijken wat er bij jou mogelijk is. Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven als je dat gedaan hebt?

hallo @Erwin_  ik heb mijn profiel ingevuld

 

ps ik heb mijn thuis abonnement nog bij Telfort

 

ik heb al wel het nieuwste isra punt

 

En, ook niet onbelangrijk, is pair bonding bij jou mogelijk? Wat zegt deze site over de te behalen snelheid op jouw adres https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl graag een screenshot zonder je postcode plaatsen. 

hallo @Joep1965  hier een screenshot

 

Hallo @dick777 , wat bedoel je met 'ik heb al een nieuw isra punt binnen'?

Isra punten zijn niet los te koop en heeft een monteur bij zich.

Met pairbonding kun je een hogere snelheid krijgen en hogere snelheden kosten wat meer per maand, hoeveel kun je op de website van KPN nazien.

 

@JanD  dit heeft de kpn monteur 

2 jaar geleden gedaan omdat ik toen storing heb gehad toe ik overgestapt ben  van andere provider naar Kpn

Hallo @dick777 , dat dekseltje met kpn logo hoort dichtgeklapt te zitten.

 

Hallo @dick777 , dat dekseltje met kpn logo hoort dichtgeklapt te zitten.

 

Hallo @dick777 , dat dekseltje met kpn logo hoort dichtgeklapt te zitten.

 

@JanD  is voorbeeld  van internet foto gauw gehaad https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1988432

en waarom moet die dicht   is mijn volgende vraag gelijk

 

Hallo @dick777 , omdat dt zo hoort,wat daar achter zit is niet voor de klant bestemd, maar voor de technicus.

 

ok begrijp ik   maar was foto van internet 

 

Hoi @dick777 .  Er is technisch geen belemmering voor pairbonding op jouw adres.

Helaas werkt Telfort niet met dit soort verbindingen.  Hoe dat na de samenvoeging van Telfort en KPN gaat worden weet ik nog niet. Dat zal te zijner tijd bekend worden.

 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.