Beantwoord

Phishing e-mail facturatie

  • 13 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 236 keer bekeken

Ik krijg een mail Herinnering niet betaalde factuur KPN dat de laatste factuur niet betaald is. € 96,19 of ik deze via de volgende link Betaal nu veilig en snel het openstaande bedrag **** met Klantnummer: 0195185501 dit klantnummer wijkt af met die van mij dus ik mag aannemen dat het hier om een valse e-mail gaat
IK hoop dat jullie hier iets mee kunnen doen om deze mails te onderdrukken.


Klantnummer: 0195185501



Deze e-mail gaat over de betaling van uw KPN factuur


Geachte heer/mevrouw,

U ontvangt deze mail omdat de laatste factuur van uw KPN nog niet betaald is. De automatische incasso is mislukt omdat het rekeningnummer dat wij van u hebben onjuist is. Er staat nog een bedrag van € 96.19 open.




Wij verzoeken u de betaling van € 96.19 binnen 3 dagen te voldoen.
Dit kunt u direct snel en veilig doen via bovenstaande link of klik hier om naar onze website te gaan.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

met vriendelijke groet,

B. Cift
Directeur Klantenservice

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking en linkje verwijderd
icon

Beste antwoord door wjb 13 oktober 2019, 23:18

Dit is een valse email van criminelen die je wat geld proberen af te troggelen.
Gewoon negeren en de mail weggooien.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Ha @Gerard Lenssen, welkom! Goed dat je hier zo scherp op bent en de mails hebt verwijderd.
Dat vermoede had ik al heb deze al als spam staan en heb deze reeds ook helemaal verwijderd
Reputatie 7
Dit is een valse email van criminelen die je wat geld proberen af te troggelen.
Gewoon negeren en de mail weggooien.

Reageer