Beantwoord

Phishing mail?

  • 16 September 2019
  • 6 reacties
  • 964 keer bekeken

kreeg een mail met de mededeling dat ik een betalingsachterstand zou hebben. Lijkt me niet. Zou moeten betalen via IDEAL. Bij niet betalen extra (incasso) kosten. Afzender: kpn-mail@informatie-desk.com.
Is dit fishing mail???
icon

Beste antwoord door RBxx 16 September 2019, 15:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo @doorne jaap 35
Dat is zonder twijfel een phishing mail. Mail van KPN komt van xxxxxx@kpn.com
Lees de waarschuwingen op de KPN website KPN: Valse mail?


Tot slot kan je altijd kijken in MijnKPN of de MijnKPN app. Daar staan al je facturen dus kun je het eenvoudig controleren.
Reputatie 7
Badge +30
Beste @doorne jaap 35, welkom! Het klopt helemaal wat Ruud zegt. Het is zeker een phishing mail. Goed dat je zo alert bent! Als je twijfelt of er iets open staat, dan kan je altijd inloggen in MijnKPN. Daar staan alle facturen in.
Heb ik ook ontvangen. Bedankt voor de reacties. Dit is overigens niet de eerste keer..
Reputatie 7
Badge +30
Het blijft vervelend, @email! Wij balen er natuurlijk ook flink van dat iemand anders uit onze naam berichten verstuurd in de hoop er zelf beter van te worden. We doen er dan ook alles aan om klanten hiervan op de hoogte te stellen.

hallo, ik heb een mail ontvangen van mijn@contactreplay.nl  is dit ook weer een phishing mail?

Reputatie 7
Badge +30

Ga daar maar vanuit, @tearatinny! Wij mailen alleen vanaf @ kpn.com e-mailadressen. Mocht je twijfelen over openstaande facturen, raadpleeg dan MijnKPN.