Beantwoord

Phishingbericht 'Winnaar S10'

  • 2 December 2019
  • 7 reacties
  • 374 keer bekeken

krijg regelmatig melding als gebruiker kpn van winnaar samsung s10, klop dit

 

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking

icon

Beste antwoord door wjb 2 December 2019, 20:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7

Nee, dat is een phishing bericht dus niet op in gaan.

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @louiskuijpers, goede vraag! Goed dat je ‘m hier stelt. Zoals wjb aangeeft, is het een phishing bericht en het is dus belangrijk dat je er niet op klikt, maar nog belangrijker dat je je gegevens niet invult. 

Ik heb heden ook zo'n phishing mail ontvangen over 40 259 loyaliteitspunten die ik bij KPN verdiend zou hebben en daarvoor een Samsung Galaxy S10 zou kunnen ontvangen. Het bericht was verzonden door delivers@telephony.quinadan.de en kwam dus niet van de KPN. Het bericht heb ik gemeld als valse mail bij KPNabuseteam.

 

Reputatie 7
Badge +21

Goed dat je het gemeld hebt @Johnny1946 , maar ik zou het plaatje nog even weghalen/aanpassen. Dit is een openbaar forum. Je e-mailadres is hier duidelijk zichtbaar, zo krijg je nog meer ongewenste mail !!

Beste RBxx,

wil je me a.u.b. even helpen om dit plaatje weg te halen ?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Johnny1946 , het is al weg zie ik. Toch gelukt? Anders heeft een KPN moderator het al gedaan.

Beste RBxx,

 

Het is me gelukt het plaatje weg te halen. Ik heb inmiddels mijn e-mailadres doorgestreept en zou hem dus opnieuw kunnen plaatsen. Bedankt voor de les.~!

Johnny1946