Vraag

Phising mail

  • 24 April 2020
  • 3 reacties
  • 527 keer bekeken

LS 

Ik ontving 21 april jl. een mail afkomstig van een kpnmail adres. 

Het betreft een phisingmail van International card service. Gezien het gebruikte kpnmail adres veracht ik dat jullie hier direct iets aan kunnen doen. 

Het mailadres is icscards@kpnmail.nl  

De inhoud van de mail is als volgt: 

 

 

 

 

 

 
 

Actualisatie formulier staat klaar

 
 

 

 



Beste , , 

Uit een administratieve controle bij International Card Services is er gebleken dat de actualisatie formulier gekoppeld aan het emailadres: *** nog niet geregistreerd staat

Mijn actualisatie formulier invullen
Na het volledig invullen van het formulier zal u een bevestiging per post ontvangen met betrekking tot het beletten van de blokkade van uw Card(s) & Mijn Card Online.Mijn beveiligd formulier aanvragen via de volgende link:  ***

Met vriendelijke groet,
International Card Services BV

 
 

 

Uw Card wordt uitgegeven door International Card Services BV (ICS).

Let op! Ga voorzichtig om met uw persoonlijke gegevens. Medewerkers van ICS zullen nooit naar uw gebruikersnaam, wachtwoord en/of pincode vragen. Niet via e-mail, telefoon of op welke andere manier dan ook.

Dit bericht is verzonden door International Card Services BV, gevestigd aan de Wisselwerking 32 te (1112 XP) Diemen, ingeschreven in het Handelsregister Amsterdam onder nummer 33.200.596.

This message has been sent by International Card Services BV, which has its seat at Wisselwerking 32 (1112 XP) Diemen, the Netherlands, and is registered in the Commercial Register of Amsterdam under number 33.200.596.

 

Graag hier iets aan doen. 

 

Groet, 

 

Etienne Devens

 

Admin: e-mailadres en link verwijderd


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Etienne Devens, bedankt dat je hierover bij ons aan de bel trekt!

Zou je deze mail door willen sturen naar Abuse@kpn.com? Daar kunnen ze dzee afzender blokkeren:wink:

Hoi Maja, 

 

Ga ik doen, dank je wel. 

Reputatie 7
Badge +20

Top, bedankt! :relaxed: