Beantwoord

Piepend geluid Experia Box

• 17 september 2018
  • 2 reacties
  • 87 keer bekeken

Mijn experia box maar een irritant hoog piepend geluid. Wat kan ik daar aan doen?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Minet453 18 september 2018, 19:58

Hallo Minet453. Dat lijkt me niet de bedoeling. Ik heb zo het idee dat je beter af gaat zijn met nieuwer en stiller exemplaar. Als je je KPN Forum profiel aanvult met naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Hoi bart.

Ik heb inmiddels al met kpn gebelt. En krijg een nieuwe opgestuurd.

Groet minet
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo Minet453. Dat lijkt me niet de bedoeling. Ik heb zo het idee dat je beter af gaat zijn met nieuwer en stiller exemplaar. Als je je KPN Forum profiel aanvult met naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Hoi bart.

Ik heb inmiddels al met kpn gebelt. En krijg een nieuwe opgestuurd.

Groet minet
Reputatie 7
Badge +18

Reageer