Beantwoord

Pop up: Echt of Nep?

  • 14 July 2019
  • 13 reacties
  • 1418 keer bekeken

Is dit ECHT of NEP. Ben er één keer ingestonken, maar gebeurt me geen 2e keer.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board


icon

Beste antwoord door PeterG 14 July 2019, 18:20

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Is nep, voor al niet op klikken!
NEP dus, dat is duidelijk.
Reputatie 7
Badge +22
Dit is zo nep als wat @Casey niet intrappen!
Nepper kan bijna niet!!!
Reputatie 7
Badge +22
Nepper kan bijna niet!!!
😂 Inderdaad!
KPN heeft hooguit af en toe kortings acties samen met Samsung of Huawei etc andere hardware kado zoals laatst de HK speaker. Nooit zover ik weet in deze sweep stake vorm.
Nepperdepep.
Ook Ziggo klanten krijgen dit. Dan met de naam Ziggo erin.

Zie ook
https://www.kpn.com/valseemail
Hartelijk dank allemaal voor jullie morele ondersteuning. 😉
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Casey Ik zie dat de community luid en duidelijk antwoord heeft gegeven. Ik sluit me er volledig bij aan. Dit is niet van ons afkomstig, dus klik er niet op.
Reputatie 7
Badge +22
Hi @Casey Ik zie dat de community luid en duidelijk antwoord heeft gegeven. Ik sluit me er volledig bij aan. Dit is niet van ons afkomstig, dus klik er niet op.
Snap niet dat KPN hier iets tegen kan doen, want dit is gewoon misbruik maken van de naam van KPN.
Hoe zullen ze dat moeten uitvoeren? Dat is onbegonnen werk meer dan waarschuwen en mensen alert maken kan niet. Er zullen altijd slachtoffers blijven van dit soort te mooi om waar te zijn trucjes.
Reputatie 7
Badge +22
Hoe zullen ze dat moeten uitvoeren? Dat is onbegonnen werk meer dan waarschuwen en mensen alert maken kan niet. Er zullen altijd slachtoffers blijven van dit soort te mooi om waar te zijn trucjes.
Dat weet ik ook niet, maar zie het niet als kritiek naar KPN. Maar begrijp ook dat KPN hier niks aan kan doen, maar door al die technieken moet dat toch mogelijk zijn om dit de nek om te draaien? 🤔
Ik weet dat je het niet als kritiek bedoelt.

Je pakt er 1 aan en er komen er 3 voor terug.
Waar mogelijke slachtoffers zijn daar zullen oplichters zijn.

Reageer