Beantwoord

Problemen met roaming / service / netwerkverbinding in het buitenland [Opgelost]

• 12 juni 2018
  • 320 reacties
  • 27933 keer bekeken

Toon eerste bericht

320 reacties

We (twee personen) zitten nu in Italië en hebben geen netwerk om te bellen. Onze medereizigers hebben wel service. Één van hen heeft ook KPN abonnement, de andere een Vodafone abonnement. We hebben van alles al geprobeerd: Sim-kaarten verwisseld van toestel, toestellen uit en aan, 4G uitgezet, Sim-kaart gepoetst. Niets helpt. Wat kunt u er aan doen??? Het is erg belangrijk dat wij bereikbaar zijn; precies deze twee telefoonnummers zijn doorgegeven voor de uitslag van de eindexamens!!
sinds vanmiddag heb ik helemaal geen service meer op mijn mobile, ik ben in de UK voor mijn werk, en dit is enorm problematisch.
heb alle stappen al doorlopen, sim schoon, opnieuw opstarten etc etc
Sinds vanmiddag storing op mijn mobiel hier in frankrijk: internet, bellen en gebeld worden en sms werkt niet. Wifi wel. Datarooming staat aan; alles heeft een paar dagen gewerkt...
Hier in Berlijn ook geen KPN bereik! Af en toe schiet hij aan, maar dan snel weer uit.
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb de verschillende topics samengevoegd. Zie het bericht van Erik over de storing. Zodra ik een update heb voor jullie laat ik het weten!
In Ibiza geen KPN sinds een uur of 15 vanmiddag. Vodafone geen enkel probleem
Hallo Alexa, dit is iemand anders. Ik heb precies het zelfde probleem. Geen netwerk in zuid Italië. Ik heb handmatig op 3G gezet en andere netwerken geprobeerd. Maar geen resultaat. Kun je nakijken wat het kan zijn. Ooh diverse keren ook opnieuw opgestart. Groet Gerard
Wij zitten in de buurt van Almunecar en sinds vanmiddag valt telefoon en internet om de haverklap geheel uit. Handmatig verbinden via Orange en/of Movistar biedt geen oplossing.
Zijn er meer met dit probleem?
Hooi,

Sinds vandaag doet mijn service het niet... ik zit in het buitenland dn ik heb me telefoon uit gezet en weer aan dan doet ie t voor nog biet eens 1 minuut dan is de service weg. Mijn wifi doet t wel maar ik kan niet mobiel bellen of smsen en heb geen internet....
Hoop dat iemand me kan helpen
Hoi. Ik heb n zakelijk nummer op mijn Samsung A3 en heb geen netwerk . Getracht om andere netwerken te kiezen maar krijg steeds de melding dat ik het later nog eens moet proberen. Ik vermoed dat er een datablokkade op zit maar ik kan dat (denk ik) zelf niet checken. Kunnen jullie dat voor me uitzoeken?
Hallo , mijn naam is Harold Wijnhoud en ik ben nu al drie dagen in Slovenië en kan al twee dagen niet bellen of gebeld worden. Dit is niet de eerste keer op vakantie . Vind dit wel vervelend betaal behoorlijk voor mijn abonnement dan mag ik toch ook verwachten dat ik gewoon kan bellen lijkt mij. Baal hier ontzettend van . Hoe nu verder?
Gisteren aangekomen op Ibiza en toen werd mijn data direct verbonden aan Movistar op Ibiza. Sinds vanmiddag is de data weggevallen en krijg ik deze met geen mogelijkheid meer op gang...mobielnetwerk uit en aangezet in de instellingen, de gehele telefoon uitgezet en weer aan, maar helemaal niets... iemand enig idee?
Reputatie 7
Badge +24
Hallo iedereen! Het onderzoek naar de problemen met roaming is gaande. Ik heb nog geen oplostermijn helaas maar zodra ik meer weet laat ik het hier weten. Excuses voor het ongemak!
Hier in Spanje ook problemen met verbinden. Mijn vriendin had ineens geen bereik meer rond 15:00, ik nog wel. Later hebben we de simkaarten gewisseld omdat wij dachten dat daar het probleem lag, maar toen had ik daarna ook geen bereik meer. Af en toe verbinding met een netwerk voor 10 seconden met 1 streepje, maar daarna is t weer weg.
Hallo even een vraagje is er al wat meer bekend over de storing ik ben in belgie op dit moment en ik heb nog steeds geen service ....
Hier in Diest/schaffen België ook geen bereik! Of ja soms voor 1min alleen 4G maar bellen hellll nooo! Gelukkig is er nog WiFi 🦍
Ook in Zuid-Frankrijk 'Geen Service' sinds ergens vanmiddag rond 14 uur.
Gelukkig mijn werktelefoon ook bij me en daar zit een Vodafone simkaart in 😉
Ik kan via wifi van het hotel internetten, maar ontvang geen SMS (tan-code) bij internetbankieren. Heel lastig!
Afgelopen dagen prima bereik gehad in Italië, maar sinds vandaag hebben zowel mijn vrouw (ook KPN) als ik opeens geen service (bereik) meer. Heb al geprobeerd zonder 4G en handmatig op andere providers geprobeerd in te stellen. Niks werkt. Iemand??
Sinds vanmiddag 14 uur is er geen netwerk verbinding in de regio brescia italie. Op dit moment, 18.20, nog geen verandering daarin. Wanneer is herstel te verwachten?
Wij zijn vandaag aangekomen in Turkije. We hebben beiden, mijn man en ik, geen service.
Wat kan het zijn?
hier in Portugal ook last van.
Sinds 14.00 geen netwerk omgeving Frankfurt.
Zitten nu in Ibiza en sinds vanmiddag 14:00 uur hebben ik en mij vriendin allebei KPN geen services meer. Gaat dit vandaag nog opgelost worden KPN ?
Kunnen niet bellen zodra we het hotel verlaten 👎🏻
In ander toestel geprobeerd. Nadat. 4 providers geprobeerd. De simkaart wordt niet geaccepteerd
Sinds vanmiddag geen service meer in Italië. Geen enkele lokale aanbieder werkt. Vriend met Vodafone heeft wel gewoon bereik.

Reageer