Beantwoord

Problemen met roaming / service / netwerkverbinding in het buitenland [Opgelost]

• 12 juni 2018
  • 320 reacties
  • 29032 keer bekeken

Toon eerste bericht

320 reacties

Goedenavond,

Ik heb sinds vanmiddag geen bereik meer op mijn IPhone 7 in Italie. Vanochtend aangekomen en nog gewoon gebeld en gemaild en vanaf ca 13 uur geen bereik meer. Kunnen jullie me verder helpen? Ik zit nu op de WiFi van het hotel
Om 16 uur in Denemarken nog gebeld. Rij Duitsland binnen en tot nu toe geen netwerk. Ook alles geprobeerd, maar niets lukt. Eerste opdracht al misgelopen. Heb nu even WiFi. Niet blij met deze sores waar jezelf niks aan kunt doen.
Ik woon tijdelijk in Londen voor stage en ook hier geen bereik, tevens hebben mij mede studenten hetzelfde probleem. Hopelijk wordt het probleem snel opgelost, wij hebben onze mobiele telefoons namelijk wel voor ons werk nodig. Graag horen we meer!
Inmiddels ruim 6 uur geen verbinding!!!
Dit is echt slecht!
Ik ben zakelijk totaal gehandicapt zonder werkende telefoon.
De updates over dit probleem komen maar sporadisch en zijn steeds hetzelfde: "we weten nog niet wanneer het opgelost is".
Onacceptabel!
Even serieus KPN, vanmiddag rond 13:30uur een korte storing gehad en nu nog niet opgelost. ik kan ? de halve dag mn zakelijke klanten al niet bereiken. Hoe lang gaat dit geintje nog duren??
Sinds 13.00 in Portugal geen internet en kan niet bellen. Dit is voor 2 telefoons. Zakelijk een enormm probleem. Dit kost geld..
Wat gaat KPN hier aan doen
Sinds 13.30 uur 'geen service' in Frankrijk. WiFi gekocht om toch bereikbaar te kunnen zijn. Helaas daarmee alleen bereikbaar in de buurt van de paal. 🙄
Storing met telefoon in buitenland duurt nu al sinds begin van de middag. Laatste update van KPN was van half vijf. We zijn nu vier uur verder. Kom op mensen, jullie kunnen jullie vele klanten die momenteel in het buitenland zijn toch wel beter informeren. En vooral probleem snel oplossen?
ik zit hier in Berlijn nu al een halve dag zonder enige vorm van communicatie op telefoon, tablet etc - geen enkel kpn abonnement werkt. Kan toch werkelijk niet zijn dat een stroomstoring in een datacentrum tot gevolg heeft dat de klanten in het buitenland het maar uit moeten zoeken? moet toch redundant zijn uitgevoerd? graag op zn minst een update hoe lang dit gaat duren zodat we alternatieve maatregelen kunnen treffen.
Ik ben sinds 2 dagen in Oostenrijk maar ik kan niet bellen en heb ook geen internet ?
Mijn roaming staat aan.
Ik heb al een paar keer mijn foon aan en uit gezet dan doet hij het even en gooit het dan weer eruit
Ik heb al 1 jaar een prepaid simkaart de ik regelmatig opwaardeer.Nu zit ik in Spanje op vakantie en van de een op de andere dag kan ik niet meer bellen of internetten.De melding is net aangemeld bij het netwerk terwijl die het altijd gedaan heeft .Heb van alles geprobeerd zoals vliegmodus of 15 minuten gsm uit terwijl simkaart eruit is .Andere simkaart erin gedaan en die werk wel .Dus mijn instellingen van de gsm staan goed.Heb een Galaxy 7 van 8 maanden oud.Kun jij mij helpen want zonder bereik in Spanje is niet fijn .Gr Twan
Onderweg van NL naar Frankrijk en vanaf 17.40 uur geen bereik meer. Bellen, smsen of internetten niet mogelijk.
Hoelang gaat dit nog duren?
Net in Frankrijk aangekomen en ineens stopt mijn telefoon ermee. Geen service. Ook handmatig geen netwerk.

Gr Rob
Inmiddels heb ik een prepaid kaart van Vodafone gekocht, deze werkt in ieder geval. In Portugal nog geen verbetering.

KPN GRAAG EEN UPDATE OVER DE SITUATIE!
Ik heb van af 12uur vandaag geen verbinding meer met KPN mobil ???? In Frankrijk en Spanje
Ik heb geen ontvangst meer in Denemarken.
Heb maandag nog gebeld. En nu opeens geen service meer in me scherm.
Waar kan dit aan liggen.
We hebben vanaf vanmiddag opeens met beide telefoons geen bereik meer in Antwerpen. We konden het hotel niet bellen tijdens onze reis waardoor alles vertraging opgelopen heeft.
Hoe lang gaat dit nog duren?
Zowel ik als mijn man hebben al vanaf vanmiddag geen service in Spanje. Wordt nu wel heel vervelend want zou rond 18.00 geklaard zijn maar nu 21.00 nog niets
Ook in centraal Frankrijk problemen.
Geen communicatie mogelijk.
Waarom kan geen gebruik gemaakt worden van andere netwerken?
Beste, sinds afgelopen middag geeft mijn tel " geen service " aan. Dit terwijl ik tot vanmiddag mijn telefoon gewoon kon gebruiken. Alle door jullie gemelde controle's gedaan zonder resultaat. Ik ben op dit moment in Belgie waar ik de komende weken nog aan het werk ben. Graag ik hoop dat jullie mij kunnen helpen deze storing op te heffen.

vriendelijke groet, Patrick Uphoff
Vanmorgen vertrokken uit Dijon. Mijn vrouw en ik hebben beide KPN mobiel.
tot in Luxemburg geen probleem. internet en bellen in orde.
opeens bleef toestel netwerk zoeken,
Door Luxemburg, Belgie, Duitsland geen netwerk.
In Nl werkte opeens alles weer.
s' avonds even naar Duitsland gereden, alweer geen netwerk. toestel aan/uit gezet, handmatig providor gekozen, niets hielp. terug in Nl weer alles in orde.
heeft iemand antwoordt?
Ook mijn vriend en ik hebben geen bereik. Erg vervelend als je in de middle of nowhere zit op vakantie. Wat als we hulp nodig hadden? Nu 21.00 uur en nog steeds geen bereik.
Sorry hoor maar vind dit nu wel erg lang duren moet steeds na een WiFi punt om te checken of er überhaupt iets bekend is over Hoelang dit gaat duren je bent gewoon compleet onbereikbaar mijn kind zit in Nederland niemand kan mij bereiken ik kan niemand bereiken een storing kan voorkomen maar zeggen dat er vanmiddag een kleine storing was die inmiddels is opgelost weet niet of jullie een klok hebben bij KPN maar we zijn inmiddels een flink aantal uren verder !!!! En het ergste nog dat er totaal geen update komt van KPN
Ik ben 2 dagen voor werk in Berlijn. Geen ontvangst, dataroaming aan en totaal geen data. Alles gecheckt. Mijn instellingen zijn correct. Schandalig dat bij O2 en Vodafone geen ontvangst of data mogeijk is terwijl Duitse collega’s naast mij prima ontvangst hebben. Ik vind dit schandalig!!
Adverteren met zorgeloos buitenland en ondertussen de boel dichtzetten.
Zeer teleurgesteld in KPN!!!
Hallo mijn vrouw en ik hebben bijde een kpn abonnement. We zijn in Duitsland maar zowel bellen als internet niet mogelijk. Geen net werk beschikbaar tewijlbwe bijna onder de zendmast staan. Geeft ook aan niet aangemeld bij netwerk. Dit op twee verschillende toestellen. Handmatig op een andernetwerk gaat één minuut goed en is dan weer weg.
Graag hulp s.v.p.

Reageer