Beantwoord

Problemen met roaming / service / netwerkverbinding in het buitenland [Opgelost]

• 12 juni 2018
  • 320 reacties
  • 27340 keer bekeken

Toon eerste bericht

320 reacties

Hier vanaf vanmiddag op beide iphones in Noorwegen geen service meet. Wat te doen? Alle genoemde opties al uitgevoerd.
Reputatie 4
Badge +1
Een kennis van me zit in London en het automatisch verbinding maken met een netwerk werkt niet. Nu moet hij handmatig een netwerk instellen. Welke kan hij het beste gebruiken, hij heeft een KPN abbonement.
Spaar de moeite het werkt niet ook niet handmatig. Je bent overgelaten aan kpn willekeur
Heb hier ook al van alles geprobeerd handmatig geen succes. Aangemeld... En vervolgens niet aangemeld op netwerk
Het is nu wanprestatie... ik wil deels geld terug hebben van abonnement. het is al ruim 7 uur na storing
Reputatie 1
Italië, Toscane oneplus 3t
Sinds de middag lust geen enkele provider me meer.

Vodafone gaat echter als een speer.. Op 4G...dure grappen.
Sinds vandaag ineens geen internet meer in het buitenland! Heb pas ivm een verlenging een nieuwe telefoon gehad met nieuwe sim, wel zelfde nr behouden! Waar gaat het mis???
Sinds vandaag kan ik niet meer bellen of gebeld worden in Zwitserland omdat er “No service” staat ipv een Zwitserse provider. Hoe kan dit verholpen worden?
Nog steeds geen verbinding in Zuid Afrika. Is er iemand bij KPN die kan aangeven hoelang het nog duurt?
Reputatie 4
Badge +1
Overigens kpn komt er zelf niet mee, zwijgen is wederom goud waard ALLE providers die via kpn netwerk opereren hebben storing, ligt voor de hand, maar niet iedereen staat erbij stil. Simyo bijvoorbeeld heeft ook geen netwerk verbinding.
DUS alle providers via het kpn netwerk hebben helemaal niets .
IK ZAL HET WERK VAN ONZE GELIEFDE KPN DAN MAAR DOEN. Door het hier te vermelden.
Hallo,
Ik zit sinds een tijdje in België voor stage. Heb nooit een probleem gehad met 4g en netwerk. Sinds vandaag 12 juni 2018 krijg ik telkens de melding bij het bellen: "niet aangemeld bij netwerk". 4g werkt ook niet mee. Telkens als ik mijn mobiel opnieuw opstart of de sim kaart er in en uit doe heb ik 30 seconden 4g en dan valt t weer weg. Roaming staat aan, mobiele gegevens staat aan. Heb van alles al uitgeprobeerd, maar kan het gewoon niet fixen. Help alsjeblieft.
Groeten,
Aaron Reugebrink
En na half vijf gewoon nul reactie van KPN met zoveel klanten buiten NL die geen service meer hebben. Geen service is dus ook letterlijk geen service
Sinds vandaag kan ik niet meer bellen of gebeld worden in Zwitserland omdat er “No service” staat ipv een Zwitserse provider. Hoe kan dit verholpen worden?
Ook in Zuid Afrika is de service van KPN verdwenen. Nu maar wachten tot KPN reageert.
Volgens berichtgeving op Twitter verwacht KPN nog een aantal uren nodig te hebben om het buitenlandse verkeer weer op gang te krijgen.

Weten we dat ook weer...
Ineens heb ik (in Frankrijk) de melding "geen service" op m'n iPhone. De voorgaande dagen totaal geen last en kon ik gewoon bellen, internetten, etc.
Ik heb alles al,geprobeerd: aan- en uitzetten, opnieuw opstarten, netwerkverbindingen herstellen, laatste update uitvoeren. Niets helpt.
Wie kan mij helpen?
Foei foei.
Ik begrijp dat sommige storingen langere oplostijden hebben. Ik begrijp dat onderzoek tijd nodig heeft. Wat ik niet begrijp is dat kpn nu blijkbaar nog zo'n verwrongen beeld van zijn klanten heeft dat men denkt met hun boodschap weg te komen. Ik zie vanuit kpn de afgelopen uren steeds dezelfde reactie. Hebben jullie zo'n lage dunk van het intellect van je klanten ?
Kan niet aanmelden op netwerken in Spanje. Niet bellen, smsen of internetten. Duurt al de hele dag.
Ik woon in België doordeweeks en heb normaal altijd ontvangst via kpn. Meestal verbonden met Base of Orange B. Nu ben ik net in België en ineens heb ik geen service. Heb telefoon al uitgezet, al meerdere malen op vliegtuigstand en al handmatig de aanbieder geprobeerd te veranderen, maar hij blijft geen service zeggen. Wat kan ik hieraan doen?

Alvast bedankt
Reputatie 4
Badge +1
Sinds vandaag ineens geen internet meer in het buitenland! Heb pas ivm een verlenging een nieuwe telefoon gehad met nieuwe sim, wel zelfde nr behouden! Waar gaat het mis???

Bij KPN😴
Reputatie 4
Badge +1
Nog steeds geen verbinding in Zuid Afrika. Is er iemand bij KPN die kan aangeven hoelang het nog duurt?

Ze werken er hard aan geduld ..😴 😴 😴
Welterusten en morgen weer vroeg op....... gaap.
Dit is zo bekent van kpn....
Het is imiddels 10 uur in de avond in Spanje, al vanaf vamiddag geen service, letterlijk helemaal niets. KPN, waarom geen sms bericht naar allen? Aanemend dat sms wel werkt (heb ‘t maar niet geprobeerd)
Kan het dat ik als Youfone klant in Duitsland hier ook last van heb? Het is bij mij nog niet verholpen.
Hallo,
Ik had eerst wel gewoon netwerk maar plots (na een week) niet meer. Heb mijn telefoon (Iphone 8 ) al meerdere keren aan en uitgezet en alle instellingen nagelopen.. Wat kan ik doen?
Groet,
Anna
Ik heb al sinds vanmiddag geen netwerk en ook geen Wifi . Heb hem al een paar keer opnieuw opgestart... maar helaas... niets.
Waat ligt dit aan?
Ik heb sinds 14 uur geen service, het is 22:10 uur en ik heb nog steeds geen service, en aan andere mensen als het gegevensplan werkt ... KAN U ME HELPEN? Bedankt
Hallo,

Ik ben in spanje en was een telefoontje aan het plegen en ma deze te hebben gestopt wilde ik nogmaals bellen maar helaas geen bereik. Dacht tijdelijke storing maar die tijdelijke storing duurt nu al 5 uur. Mn vliegtuigmodus aan en uit gezet. Roaming aan en uit enzv. Enzv. Telefoon al vaker aan en uit gezet en dan komt even de 4g verbinding terug voor max 30 sec en is het weer weg. Erg vervelend omdat ik vanuit hier mn werk moet regelen. Wie o wie kan me helpen.

Reageer