Beantwoord

Problemen met roaming / service / netwerkverbinding in het buitenland [Opgelost]

• 12 juni 2018
  • 320 reacties
  • 27392 keer bekeken

Toon eerste bericht

320 reacties

Ik zit ook voor werk in buitenland en helaas vanaf vanmiddag geen service meer dus kan niet bellen of internetten.
Gelukkig wel WiFi maar hopelijk is het probleem zo snel mogelijk opgelost.
Reputatie 4
Badge +1
Foei foei.
Ik begrijp dat sommige storingen langere oplostijden hebben. Ik begrijp dat onderzoek tijd nodig heeft. Wat ik niet begrijp is dat kpn nu blijkbaar nog zo'n verwrongen beeld van zijn klanten heeft dat men denkt met hun boodschap weg te komen. Ik zie vanuit kpn de afgelopen uren steeds dezelfde reactie. Hebben jullie zo'n lage dunk van het intellect van je klanten ?

Ja dat hebben ze. Zoek maar eens op het weg vallen van internet verbinding van de v10 modem na een firmware update. Over de duizend berichten , leugens en onwaarheden, ontkenningen, heb je een uurtje of wat lees dat eens door, en dan zie je het ware gezicht van kpn
Het is imiddels 10 uur in de avond in Spanje, al vanaf vamiddag geen service, letterlijk helemaal niets. KPN, waarom geen sms bericht naar allen? Aanemend dat sms wel werkt (heb ‘t maar niet geprobeerd)

Zonder netwerk ook geen sms😢
Reputatie 4
Badge +1
Kan het dat ik als Youfone klant in Duitsland hier ook last van heb? Het is bij mij nog niet verholpen.
Youfone maakt gebruikt maakt van kpn netwerk (zie paar berichten hier boven) ja dus....
Hoelang gaat de storing nog duren . Pfff ben in Duitsland . Kan niet bellen of gebeld worden
Reputatie 4
Badge +1
Het is imiddels 10 uur in de avond in Spanje, al vanaf vamiddag geen service, letterlijk helemaal niets. KPN, waarom geen sms bericht naar allen? Aanemend dat sms wel werkt (heb ‘t maar niet geprobeerd)

Zonder netwerk ook geen sms😢

Zoek naar hotspot of ga even een pub binnen drink wat en vraag even toegang tot Internet, bijna áltijd gratis
https://www.kpn.com/service/vergoeding.htm#/

WoW wie weet krijgen we wel 1 ekkie vergoeding.
beste,

bent u er al uit waarom, er in Duitsland geen Netwerk is voor KPN prepaid.

met de telefoon Nokia E71 heeft het niks te maken mijn Vodafone kaartje doet het gewoon.

hoor het graag,

Fratsen
Ik krijg op mijn telefoon geen service in Turkije hoe kan dat
Hoe op te lossen
Geen service op iphone
Hallo,
Me vriend heeft geen netwerk en er staat alleen noodnummer bellen. Hij heeft al zo'n opnieuw erin gedaan en toestel aan uit.
Hij kan niet bellen of gebeld worden. Maar als hij zijn telefoon opnieuw opgestart heeft, heeft hij 20 seconde internet vervolgens valt dit ook uit. Hij heeft eigen bedrijf dus noodzaak is hoog dat hij snel weer bereik heeft. Iemand idee?
Ik heb een abbonnement maar vandaag helemaal geen bereik in frankfurt. Af en toe even 4g maar geen netwerk om te bellen. En steeds geen service in beeld. Wat te doen?
Vanmorgen aangekomen een halve dag service gehad en daarna niks meer . Mijn vriend ook niet ... hoe kan dat ?
Beste,

Ik heb geen netwerk in Spanje, er blijft geen service staan. En wanneer ik handmatig zoek komt er geen andere provider in het scherm.

Kunnen jullie helpen?

Groet Jelle
Kan het dat ik als Youfone klant in Duitsland hier ook last van heb? Het is bij mij nog niet verholpen.
Youfone maakt gebruikt maakt van kpn netwerk (zie paar berichten hier boven) ja dus....

youFuck ..maakt gebruikt van kpn-sucks 🙂 hahahah

ja .... we eisen nu vergoeding van kpn.....
Hi,

Hier in Spanje (Mallorca) zelfde probleem! Geen internet of netwerk.

19:00 aangekomen en geen ontvangst.....

Kunnen jullie al uitstelsel geven over de tijd?

Groet Jelle
Zelfde in Bielefeld, Duitsland. Geen service onafhankelijk of ik voor automatisch verbinden kies of handmatig zoek. Telekom, Vodafone, E Plus, gewoon “geen service”.
Trouwens een ruime week geleden hetzelfde in Frankfurt.
Hier in Oslo hetzelfde verhaal. Ook de data-sim van xs4all, die in m’n iPad zit geeft “geen service”, evenals het iPhone abonnement van KPN. Gek genoeg doet de andere iPhone, met hetzelfde KPN abbo het nog wel, zodat daar nu alles op draait. Hoop desondanks dat het nu snel opgelost wordt!
sinds gisteren ben ik in het buitenland (spanje) en toen ik hier aankwam ging mijn telefoon gelijk op movistar en had ik gewoon 4G zoals het hoort. Vanmiddag viel ineens mijn netwerk weg en nu heb ik geen een mogelijkheid om een netwerk te zoeken. Staat eerst heel lang op “zoeken” en daarna op “geen service”. Handmatig een aanbieder kiezen lukt ook niet. Dataroaming staat aan. Heb de telefoon al een aantal keer opnieuw opgestart en een software update gedaan. Wat kan ik nog meer doen???
0 internet kan niet bellen of gebeld worden op Ibiza.. .....hopeloos en dat al urenlang. Waar blijft kpn met update voor buitenland?????

Van die vergoeding koop je niet eens een kop koffie in een internet-café.
Geen telefoon of internet vanaf 3 uur....duurt t nog lang

Van die vergoeding koop je niet eens een kop koffie in een internet-café.

maar als je nodig hebt dan moet je dan prepaid van buitenlandse provider bijkopen om internetten ......het wordt dan duurder als je in europa bent. .daar moet je dit kosten laten betalen door kpn.
En dit door een stroomstoring in een data centrum.
Dan heb je het toch niet echt goed voor elkaar.
Verbazing alom heel de Europa en daar buiten geen mobile bereik. 😲

Reageer