Hoi Pat, welkom op het forum! Ik moet eerlijk zeggen dat dit mij helemaal niets zegt. Het zou dus inderdaad goed phishing kunnen zijn. Kun je misschien een screenshot maken van de sms en deze hier plaatsen?
Hoi Pat, dank voor je screenshot. Ik heb sterk de indruk dat dit inderdaad een sms van ons is. Het is dus niets is waar je je zorgen over hoeft te maken. Wel vind ik de website waar je naartoe wordt gelinkt, er wat 'goedkoop' uitzien. Ik heb nu feedback ingediend over deze sms en bijbehorende website. Zodra ik reactie ontvang van mijn collega's, breng ik je daar uiteraard van op de hoogte.
Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.