Beantwoord

radio op alle ontvangers werkt niet meer

• 14 december 2016
  • 4 reacties
  • 635 keer bekeken

Sinds vandaag werkt op mijn beide ontvangers de radio niet meer... kan dus niet schakelen naar kanaal 801 en hoger. ook met de radio knop kom ik niet bij de radio zenders. Ook een reset/ herstsrt van de ontvanger heeft niet geholpen.
icon

Beste antwoord door StephanHLeijssenaar 14 december 2016, 23:09

het is opgelost! het bleek dat na een update je niet meer naar de radio kunt als je geen radiozenders hebt toegevoegd aan de zenderlijst. Nu heb ik de kanalen vanaf 801 toegevoegd en het werkt weer. Voorheen was dit niet nodig.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Wat een apart probleem. Net even hier gecheckt met overigens maar 1 kanaal 805, en die doet het gewoon. Er is dus i.i.g. algemene storing. En dat roept enkele vragen bij mij op:

Ben je aangesloten via koper of glas?
Welke experiabox (het witte modem) heb je?
Welke zwarte tv ontvangers heb je? (Arris, Arcadyan, Motorola 1853 of 1963)
het is opgelost! het bleek dat na een update je niet meer naar de radio kunt als je geen radiozenders hebt toegevoegd aan de zenderlijst. Nu heb ik de kanalen vanaf 801 toegevoegd en het werkt weer. Voorheen was dit niet nodig.
Reputatie 7
Da's mooi! Ik had eerst twee favorietenlijsten, één voor radio en één voor tv. Maar sinds enkele maanden heb ik er één lijst van gemaakt want had geen zin steeds te wisselen tussen die lijsten.
Bij mijn weten kon ik niet naar radiozenders die niét in mijn lijsten stonden.
Reputatie 7
Ook zonder favorietenlijsten kan je met die nieuwe firmware gewoon nog naar radiozenders luisteren.
Als je wel een favorietenlijst gebruikt, dan moeten die radiozenders uiteraard wel in die favorietenlijst opgenomen zijn om hem te kunnen beluisteren.

Ik zie eigenlijk geen verschil met voorheen.

Reageer