Beantwoord

router kapot

  • 16 October 2020
  • 2 reacties
  • 92 keer bekeken

Mijn BOX v8-router werkt niet.  Ik heb geprobeerd contact op te nemen met de dienst, maar ik heb al drie dagen geen telefoontje😡.  Wat moeten we doen?

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 16 October 2020, 19:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi @Thomas1984 . Welkom op het forum.

Dat klinkt niet best. Wat is er precies stuk? Welke lampjes branden er op de v8? Heb je het apparaat proberen te herstarten en heb je de kabeltjes even gecontroleerd? 

Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Thomas1984, we hebben tot op heden niets van je gehoord, heb je het inmiddels via een andere weg opgelost of kunnen we je nog verder helpen hiermee? Hoor het graag!