Beantwoord

Russische hack? Gekke pop-ups op mijn pc.

  • 11 February 2020
  • 3 reacties
  • 202 keer bekeken

Is KPN veilig soms gekaapt door  de Russen?   De site "gazetta.ru" verschijnt met grote regelmaat als pop-up in mijn google brouwser.  Geen enkele methode werkt meer om deze popups definitief het zwijgen op de leggen.  Ook marwarebites detecteerd deze (Russische high tech?)  aanval niet.

icon

Beste antwoord door Anonymous 11 February 2020, 17:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @Bromsnor2 , je zou alle cookies eens uit de browser kunnen verwijderen en door KPN Veiig een diepgaande scan laten doen en ook een diepgaande scan laten doen door malwarebytes.

 

Reputatie 7
Badge +10

Is KPN veilig soms gekaapt door  de Russen?   De site "gazetta.ru" verschijnt met grote regelmaat als pop-up in mijn google brouwser.  Geen enkele methode werkt meer om deze popups definitief het zwijgen op de leggen.  Ook marwarebites detecteerd deze (Russische high tech?)  aanval niet.


  • Dat klinkt als Malware op jouw computer. Malwarebytes is z’n geld waard om op de pc/laptop te hebben naast goede antivirus software. 

    *toevoeging
  • Download  HijackThis en laat de scan nakijken op een computerforum. Daar kunnen ze zien wat er aan Malware op jouw computer staat. 
Reputatie 7
Badge +30

Beste @Bromsnor2, welkom! Ik verwacht ook dat dit niet aan ons ligt. Is het nog gelukt om een virusscan te doen? Ik ben benieuwd of er wat uitgekomen is.