Beantwoord

Schakelkast herrie

  • 16 September 2019
  • 9 reacties
  • 295 keer bekeken

De KPN schakelkast naast ons nieuwbouw huis maakt hinderlijk geluid (zoem- en pieptoon), waarschijnlijk afkomstig van de ventilator. Het lijkt steeds erger te worden Zou het op prijs stellen als KPN dit kan oplossen.

Schakelkast staat op harmenjansweg in een steeg tussen 67 en 67c Haarlem,

Alvast bedankt!

Ronald
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 20 September 2019, 15:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @Ronald57

Dat is niet zo fijn die herrie, zou je een foto kunnen plaatsen dan die desbetreffende kast? Dan kunnen we kijken of deze werkelijk van KPN is. Alvast bedankt! 😉👍🏼

Reputatie 7
Badge +24
Hi Ronals, welkom bij ons op het forum.

Op die locatie hebben wij geen wijk- of straatcentrales staan, is dus niet van ons. Je zou het eventueel bij Ziggo na kunnen vragen of het misschien van hun is, os van de energiebeheerder? Ik durf het in ieder geval niet te zeggen.

Succes met de zoektocht, ik hoop dat het gaat lukken om te achterhalen van wie het is.
Volgens de VVE is het een kast van Eurofiber, dat is toch jullie partner?

Het blijkt een Glasvezelkast te zijn.

O de kast is van reggefiber, zij geven aan de zij gefuseerd zijn met kpnnetwerk.nl en dat wij toch bij jullie moeten zijn om het probleem op te lossen.
Wij horen het geluid nu ook in onze slaapkamer, dus graag een snelle oplossing.
Reputatie 7
Badge +24
O de kast is van reggefiber, zij geven aan de zij gefuseerd zijn met kpnnetwerk.nl en dat wij toch bij jullie moeten zijn om het probleem op te lossen.

Dan zou je dus moeten klagen bij KPN netwerk. Niet hier, op het KPN provider forum.
Reputatie 7
Badge +24
Aha, dan ga ik dit alsnog even doorzetten naar de beheerders. Zelf dit daar aangeven helpt natuurlijk ook maar ik verwacht dat dit voldoende is.