Beantwoord

Seaters werkt niet met Safari

  • 7 July 2019
  • 11 reacties
  • 276 keer bekeken

Goedemiddag,

Sinds kort geeft de app steeds aan dat ik voor Seaters vanuit de browser moet inloggen, maar dan loopt hij vast of reageert hij nergens meer op. Het gaat dan om safari... hebben meer mensen hier last van of doe ik iets verkeerd? Heeft wel altijd gewerkt...

Graag jullie reactie, bedankt!
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 11 July 2019, 16:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Leo, welkom hier.

Welke app bedoel je precies, die dit aangeeft? Gaat het hier om een iPhone/iPad of iMac/iBook? Helpt het wissen van de cookies? En wat gebeurt er als je dit via Google Chrome probeert te doen?
Goedemorgen Alex,

Bedankt voor je reactie.
Het gaat om een IPhone met de app uit de Appstore. Op safari met IPad werkt ook niet.

Er staan nu zaken in de lijst waarbij ik via de app wel kan aansluiten/opgeven daarvoor.
Als de app mij doorverwijst naar de browser loopt hij met safari vast/reageert de browser niet (ondanks dat de cookies zijn gewist).
Via chrome en Explorer werkt het wel als ik daar inlog... 😃
Reputatie 7
Badge +24
Dan kan ik dat niet verklaren. In een andere topic heeft een van onze users @huistijger onderstaande als mogelijke oplossing gegeven om Safari opnieuw te installeren. Dit kan echter niet op alle apparaten van Apple, de oudere kennen deze mogelijkheid niet.

Als je het niet erg vindt om met Chrome te werken hoef je dit uiteraard niet te doen.

Verwijder de app op de normale manier, vasthouden tot hij begint te schudden en verwijder hem met het kruisje.
Echter de gegevens staan nog wel in het geheugen.
Ga naar 'Instellingen - Algemeen - Profiel en kies voor Profiel verwijderen.
Vul je wachtwoord in en tik nogmaals op verwijderen.
Niet bang zijn, het klinkt eng maar het gaat goed komen
Start nu je iPhone geforceerd op.
De iPhone X, Xr, Xs en de 8 en de 8+ geforceerd herstarten
• Druk de volume omhoog knop in en laat direct los
• Druk de volume omlaag knop in en laat direct los
• Druk vervolgens de aan/uit-knop (zijknop) in tot het Apple logo verschijnt
De iPhone wordt nu geforceerd herstart.
Ga nu naar de appstore en down de app opnieuw.
Reputatie 7
Badge +21
Ik vraag me af wat Seaters is....
Google is er ook niet erg duidelijk over.
Reputatie 7
Badge +24
Ow, voor de duidelijkheid. Een site van KPN voor bepaalde promoties en acties: https://www.seaters.com/kpn/authenticate/landing
Reputatie 7
Badge +21
ooohhhh, nooit van gehoord, zodoende begreep ik ook niet precies wat men bedoelde.
Zou daar de fout niet uit voort kunnen komen?
Wat gebeurd er als ze de ITV-app zelf starten i.p.v. via Seaters?
Reputatie 7
Badge +24
Nee, het probleem is wanneer er door wordt verwezen naar Safari, daar loopt de site vast. Terwijl het in Chrome wel werkt, voor nu zoek ik het echt bij Safari.
Bedankt voor jullie bereidwilligheid, Alex en huistijger!👍🏼

Het werkt nu wel in Safari, maar het gaat traag/de site reageert traag en je moet lang drukken (lijkt wel).
Dus zal het inderdaad wel aan de site van Seaters liggen..., denk ik (als leek).

fijne avond/dag!
Reputatie 7
Badge +24
Fijn dat het weer werkt met Safari, is dit na het volgen van de stappen hierboven? Werkt het met Chrome merkbaar sneller?

Graag gedaan uiteraard.
Chrome ging inderdaad merkbaar sneller.
Ik heb alleen de cookies verwijderd.
Reputatie 7
Badge +24
Probeer anders ook Safari zelf te verwijderen zoals hierboven uitgelegd als het niet om een oud apparaat gaat, mocht je er niet mee kunnen leven op deze manier. Een andere oplossing kan ik niet bedenken namelijk.