Beantwoord

server overbelast wifi manager

  • 17 June 2020
  • 3 reacties
  • 84 keer bekeken

 

Na contact met de klantenservice nu al dagen aan het proberen om de WiFi manager te gebruiken om zodoende een WiFi versterker te kunnen krijgen omdat een gedeelte van het huis geen bereik heeft maar WiFi manager blijft overbelast. Hoe kan ik nu een versterker krijgen?

icon

Beste antwoord door Tulphuis 25 June 2020, 15:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Tulphuis, soms werkt deze niet goed helaas. Wordt aan gewerkt. Maar hij gaat zeker wel werken. Ik wil je dan ook vragen om het nogmaals te proberen. Of ik het inmiddels al gelukt? Wat kwam er uit? Als je wil kan ik nog eens meekijken. Zou je dan ook jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant. 

WiFi manager is niet meer overbelast maar gaf gisteren aan dat mijn gegevens niet kloppen. 
mij heb nogmaals contact gehad met klanten service en heb toen een link naar de WiFi manager gekregen rechtstreeks op mijn account en toen heb ik deze kunnen doorlop

Reputatie 7
Badge +20

Dat klinkt goed. En als ik het goed begrijp is de WiFi ook een stuk verbeterd. Dat is fijn. 

Mocht er nog wat zijn, dan horen we graag weer van je.