Beste antwoord door Dianne32
Bekijk origineelSim1 niet geregistreerd
Vandaag is mijn nummer omgezet naar KPN. Maar nu krijg ik de melding dat Sim1 niet geregistreerd is. Als ik wil bellen krijg ik de melding dat ik niet bij een netwerk aangesloten ben. Mijn 3G/4G werkt ook niet. Hoe kan ik dit oplossen?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Hallo @Dianne32 , welkom! Heel vervelend dit! Heb je het toestel al eens uit en weer aan gezet? Klinkt misschien als een dooddoener, maar werkt best vaak! 😉 Mocht dat bij jou niet zo zijn, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer en 06-nummer en onder 'persoonlijke opmerkingen' het simkaartnummer vermelden? Dan controleer ik of alles goed staat. Ben je op dit moment in Nederland?
Hoi Marcia, ja klopt, aan en uit zetten is al geprobeerd. Maar werkt niet. Ik heb zojuist het forumprofiel ingevuld. Hoop dat je me verder kan helpen.
Ik ben in Nederland.
Ik ben in Nederland.
Alles staat actief en zou mijns inziens gewoon moeten werken. Vreemd dat dat niet zo is! Zou je je profiel daarom toch aan willen vullen met het simkaartnummer? Dan kan ik die vergelijken. Je hebt wel de nieuwe simkaart van KPN er in toch? Even voor de zekerheid.
Hoi Marcia, ik had idd de verkeerde sim in de telefoon gedaan. Nu de nieuwe kpn simkaart erin, aan/uit gezet en hij werkt weer...🙈.
Bedankt! 😊
Bedankt! 😊
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.