Beantwoord

Sim1 niet geregistreerd

  • 4 September 2019
  • 5 reacties
  • 825 keer bekeken

Vandaag is mijn nummer omgezet naar KPN. Maar nu krijg ik de melding dat Sim1 niet geregistreerd is. Als ik wil bellen krijg ik de melding dat ik niet bij een netwerk aangesloten ben. Mijn 3G/4G werkt ook niet. Hoe kan ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Dianne32 4 September 2019, 20:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Dianne32, welkom! Heel vervelend dit! Heb je het toestel al eens uit en weer aan gezet? Klinkt misschien als een dooddoener, maar werkt best vaak! 😉 Mocht dat bij jou niet zo zijn, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer en 06-nummer en onder 'persoonlijke opmerkingen' het simkaartnummer vermelden? Dan controleer ik of alles goed staat. Ben je op dit moment in Nederland?
Hoi Marcia, ja klopt, aan en uit zetten is al geprobeerd. Maar werkt niet. Ik heb zojuist het forumprofiel ingevuld. Hoop dat je me verder kan helpen.
Ik ben in Nederland.
Reputatie 7
Badge +30
Alles staat actief en zou mijns inziens gewoon moeten werken. Vreemd dat dat niet zo is! Zou je je profiel daarom toch aan willen vullen met het simkaartnummer? Dan kan ik die vergelijken. Je hebt wel de nieuwe simkaart van KPN er in toch? Even voor de zekerheid.
Hoi Marcia, ik had idd de verkeerde sim in de telefoon gedaan. Nu de nieuwe kpn simkaart erin, aan/uit gezet en hij werkt weer...🙈.
Bedankt! 😊
Reputatie 7
Badge +30
Heel fijn! Gelukkig was dit zo verholpen! Jij bedankt dat je het nog even liet weten en een fijne avond verder!