Beantwoord

Slecht bereik in Gouda

Reputatie 2
Badge +1
Afgelopen week is het bereik bij de Fluwelensingel 110 in Gouda drastisch achteruit gegaan.

Paar maanden geleden is daar een nieuwe mast geplaatst en had ik toen vol bereik in het Verpleeghuis eronder.

Sinds afgelopen week hangt de signaalsterkte op max het allerlaatste streepje van ontvangst op de gsm.

Is er wat aan de hand met de gsm mast?
icon

Beste antwoord door rjvaneyk 26 oktober 2016, 12:30

Inmiddels is afgelopen dagen het signaal weer op volle sterkte.
Probleem lijkt opgelost te zijn.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Dag rjvaneyk! Ik heb geen storing kunnen achterhalen op deze mast. Het is eigenlijk niet ideaal om vlak onder de mast te zijn voor een goede signaalsterkte. Omdat je aangeeft dat het eerder perfect werkte ben ik ook benieuwd wat er aan de hand is.

Hoor je deze klacht ook van anderen op deze locatie?
Reputatie 2
Badge +1
Ik hoor inderdaad ook van anderen dat het bereik de laatste tijd een stuk slechter is geworden. Verbindingen vallen tussendoor weg en af en toe geen bereik .

Ik werk ongeveer 75-100 meter hemelsbreed van de mast en heb vrij zicht op de gsm mast.

Er zijn geen aanpassingen in het gebouw gedaan de afgelopen maanden.

Vanwege een kpn pilot, waar ik toen al in zat, is de mast sneller geplaatst, omdat de oude mast in de buurt al uitgeschakeld was.

https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/verminderd-mobiel-bereik-gouda-361437
Reputatie 7
Badge +27
Bedankt voor de toelichting en sorry voor de late reactie! Dit moet dan verder worden onderzocht. Ik maak een netwerkklacht aan. Reageer je op mijn privébericht? Ik heb een aantal gegevens van je nodig waarmee we het onderzoek kunnen starten.
Reputatie 2
Badge +1
Inmiddels is afgelopen dagen het signaal weer op volle sterkte.
Probleem lijkt opgelost te zijn.
Reputatie 7
Badge +27
Dat is fantastisch nieuws! Ik begrijp dat er geen contact is opgenomen, dat was wel de bedoeling. Mogelijk gebeurt dat nog in de aankomende week ter controle. Belangrijkste is in ieder geval dat het probleem is opgelost! 🙂

Reageer