Vraag

slechte aansluiting/ geen internet en dergelijke, vraag compensatie aan

  • 22 November 2019
  • 2 reacties
  • 161 keer bekeken

Vanaf 7 november KPN aansluiting, alleen maar ellende gehad, geen internet, geen tv, noem maar op geen telefoon, wat een kwalijke zaak is als je iemand waar je mantelzorger voor bent, terminaal is. 

Thuiswerken kan niet, dochter kan geen huiswerk doen, kachel ontregeld, zonnepanelen werken niet. Ga zo maar door. 

Er zijn al 4 monteurs geweest, man heeft nu in totaal wel 3 dagen vrij moeten nemen, want monteurs moesten komen, maar thuis werken kon niet vanwege geen internet. Dus al met al kosten gemaakt. Kreeg vanmorgen een sms dat ik wel snel moest betalen , want anders werd ik geblokkeerd, waar moet ik voor betalen?  Voor ellende??? 

Net heb ik zelf maar even gebeld, O sorry even is 40 minuten…en was geen stap verder. vanmorgen had mijn man al gebeld en was natuurlijk wel hoog in de emotie, waardoor jullie medewerker de telefoon er op gooide? 

Ik wil nu echt dat er serieus wordt geluisterd en gehandeld…. ik voel me anders genoodzaakt om en wel rechtsbijstand verzekering er achter te zetten en ook wel een leuk stuk op sociaal media te zetten. Wat kun je anders als klant?? Niets je moet van alles maar heb je geen rechten als klant? In mijn optiek is een klant altijd koning. Maar dat is bij KPN niet zo blijkbaar. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@A en E Welkom op het forum. Wat een vervelend bericht om te lezen, ik schrik hiervan. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je zo lang zonder diensten zit en dat het zoveel moeite kost om het op te lossen. Zou je voor mij je forumprofiel willen aanvullen? Dan kan ik de gegevens er bij pakken en kijken of ik iets voor je kan betekenen. 

Reputatie 7
Badge +15

@A en E Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!