Beantwoord

Slechte service

  • 3 September 2019
  • 4 reacties
  • 224 keer bekeken

Al sinds vrijdag geen internet telefoon of televisie meer gebeld en ze zouden een nieuwe router op sturen niks gekregen weer gebeld leggen ze de schuld bij post NL neer aangegeven dat we het voor werk nodig hebben en gevraagd of ze een monteur konden sturen of het zelf op konden halen maar doen ze ook niet.
Zit zelf in mijn examen jaar en moet veel opdrachten op internet maken maar dat snappen ze blijkbaar niet

Wat een organisatie ik zou zeggen start nooit een abonnement af bij KPN zorgt alleen voor veel problemen wel iedere maand netjes betalen maar heb je ze nodig doen ze niks voor je
icon

Beste antwoord door Susan_ 3 September 2019, 19:11

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @Lisa1458, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Tegenwoordig is internet inderdaad onmisbaar, en merk je snel wanneer het niet goed werkt. Het is dan ook rot om te horen dat je het juist op dit moment hard nodig hebt! Wanneer er een nieuwe Experia Box onderweg is, is er in de tussentijd voor ons helaas wel vrij weinig aan te doen. Het duurt een werkdag of 2 om ze te verzenden en te ontvangen, en het weekend telt hierin niet mee. Ik ga er vanuit dat hij afgeleverd wordt bij een servicepunt, en hier uiterlijk morgen is zodat je hem kan installeren! Wil je dat ik dit nog even nakijk? Vul dan je Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en geef me even een seintje!

Mocht je trouwens een mobiel abonnement hebben kan je hier ook een hotspot van maken. Dit kost je wel data, maar je kan dan misschien wel de noodzakelijke opdrachten maken. Heb je een mobiel abonnement bij KPN (en ben je KPN Compleet), dan kan je tot je de nieuwe Experia Box hebt ontvangen ook een databundel krijgen vanwege de storing.
Reputatie 7
Badge +21
@Lisa1458, , ik heb helaas geen reactie meer gehad. Heb je de Experia Box inmiddels ontvangen en geïnstalleerd? En heb je hiermee ook weer internet? Ik hoor graag van je!
Na lang wachten hebben we de box ontvangen en weer internet
Reputatie 7
Badge +24
Hi Lisa, ik neem het even over van Susan in verband met een vervelend hoestje.

Fijn om te lezen dat alles weer goed werkt. Dankjewel ook voor het melden hier. Je weet ons te vinden mocht dat nodig zijn. 🙂

Reageer