Beantwoord

SMS afspraak KPN monteur

  • 29 January 2020
  • 5 reacties
  • 634 keer bekeken

Ik krijg vanmorgen een SMS van de KPN (via hun nummer dus) met de volgende tekst:

 

Beste klant, graag verzoeken we u zsm een afspraak te maken met een KPN monteur via https://kpn-klant.nl/afspraak/

Groet, KPN 

 

Dit ziet eruit als een phising bericht, maar wel bijzonder dat het via het KPN nummer komt.

Groet,

Marc Bannink

icon

Beste antwoord door Susan_ 30 January 2020, 21:20

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @Marc Bannink, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

In principe zou je alleen een sms’je moeten krijgen als er ook een bestelling of order op jouw adres is geplaatst waarbij een monteur nodig is. Heb je onlangs iets bij KPN aangevraagd voor internet en/of televisie? 

Mocht je dat niet hebben gedaan, dan kan je het als niet verzonden beschouwen en hoef je hier niks mee te doen. Dan is het nog een mogelijkheid dat iemand per ongeluk een verkeerd 06-nummer heeft doorgegeven.

Reputatie 7

 

Reputatie 7
Badge +21

@wjb, is dit een bericht dat jij zojuist hebt gekregen (ook niet om gevraagd door jou) of een voorbeeld? 

Reputatie 7

@wjb, is dit een bericht dat jij zojuist hebt gekregen (ook niet om gevraagd door jou) of een voorbeeld? 

Nee, dat is de afspraak van @Marc Bannink die je kunt opvragen via die link uit het openingsbericht.

Reputatie 7
Badge +21

@Marc Bannink, ik heb geen reactie meer gehad. Kan ik hier nog bij helpen?

Reageer