Vraag

SMS gekregen over extra kosten buiten mijn bundel

  • 28 March 2020
  • 3 reacties
  • 1331 keer bekeken

Goede avond, ik kreeg vandaag ook een SMS ook ik heb geen idee waar dit vandaan komt. Ik zie nu dat mijn factuur van kpn 131 euro bedraagt dit is bijna 3 x zo veel als normaal, maar ik kan niet zien waar die extra kosten vandaan komen... Kan iemand hiermee helpen? 

 

*Admin: eigen topic aangemaakt naar aanleiding van reactie in dit topic. 
 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Hup, de prullenbak in met dat ding en overgaan tot de orde van de dag.

Puur een stelletje oplichters die je wat Euro's lichter proberen te maken.

Zorg er voor dat het bij proberen blijft.

 

Heb je ook al op https://www.payinfo.nl of er wellocht betaalde sms diensten actief zijn?

Als dat het geval is, stop die dan en zorg er ook voor dat je betaling via de KPN factuur blokkeert.

Reputatie 7
Badge +15

@Lotte2802 Welkom op het forum. Ik kan mij voorstellen dat het schrikken is als je factuur opeens veel hoger is dan je gewend bent. Zou je voor mij je forumprofiel kunnen aanvullen en zou je het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en met je meekijken naar de factuur. 

Reputatie 7
Badge +15

@Lotte2802  Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!