Beantwoord

SMS meldingen van KPN stopzetten

  • 2 April 2019
  • 6 reacties
  • 1499 keer bekeken

Ik vraag dit voor een familielid - die geen KPN klant is maar wel sinds Feb 2018 SMS berichten van KPN ontvangt over onderhoud en storingen. Waarschijnlijk is zijn mobiele nummer door iemand per ongeluk (of moedwillig ?? wie weet) ingevuld en sindsdien krijgt hij de berichten

Dank voor hulp !

Mvg
Arjan
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 8 April 2019, 10:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Als een KPN moderator dit leest ; het mobiele nummer in kwestie heb ik in dit profiel gezet. Dank !
Reputatie 7
Badge +30
Ha @Killroy, welkom! Wat een gek probleem! Ik heb wel een idee waar het aan kan liggen, maar om daar zeker van te zijn, moet ik wat meer weten over de inhoud van de sms'jes. Wellicht is het 06-nummer gekoppeld aan een systeem van onze monteurs. Wil je reageren op mijn privébericht? Dan ga ik m'n best voor je doen!
Reputatie 7
Badge +30
Ik zie dat je nog niet weer gereageerd hebt, heb je inmiddels op een andere manier contact met ons gehad? Als ik toch nog iets voor je kan doen, laat het me gerust alsnog weten.
Reputatie 7
Badge +30
Bedankt voor je privébericht! Ik heb gespeurd en geconstateerd dat het betreffende 06-nummer als contactnummer opgegeven stond. Onder dat klantnummer stonden echter geen diensten meer, dus ik heb het 06-nummer verwijderd en je moet nu geen sms'jes meer krijgen!

Ik vraag dit voor een familielid - die geen KPN klant is maar wel sinds Feb 2018 SMS berichten van KPN ontvangt over onderhoud en storingen. Waarschijnlijk is zijn mobiele nummer door iemand per ongeluk (of moedwillig ?? wie weet) ingevuld en sindsdien krijgt hij de berichten

Dank voor hulp !

Mvg
Arjan

Ook ik krijg sms-jes van onderhoud waar ik niets mee kan. Graag mijn 06 nummer afmelden voor dit soort sms-jes

 

Bvd. Jeroen

Reputatie 7
Badge +30

@Jeroen met Vodafone nummer top dat je je nummer al in je profiel gezet had. Ook in jouw geval zag ik jouw mobiele nummer staan als contactnummer. Ik heb deze verwijderd en het zou nu niet meer voor mogen komen!