Beantwoord

SMS notificatie werkzaamheden onderhoud KPN netwerk in het verleden

Kan iemand mij uitleggen waarom ik op 21 november 2018 een mailtje krijg van KPN waarin werkzaamheden op 2 november 2018 worden aangekondigd? En kan iemand uitleggen wanneer die werkzaamheden dan wel zullen plaatsvinden?
Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Nadia 28 november 2018, 13:19

Dag Hannkerss, Heb je inmiddels een meer informatie gekregen over de werkzaamheden in jouw regio via de Klantenservice? Daar ga ik vanuit. Als dat niet het geval is, dan kun je het hier nog laten weten. Onderhoud aan het KPN netwerk doen we altijd laat in de avond en nacht. Als het goed is merk je daar niets van op je KPN-diensten thuis.

Voor nu sluit ik hier eerst het topic 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Oorzaak drank?😀🍻
Reputatie 7
Badge +12
Hallo Hannkerss, oeps.. foutje! Ik ga uitzoeken wanneer je de onderhoudswerkzaamheden kunt verwachten. Dit doen we overigens (bijna altijd) in de late uurtjes, zodat de meeste klanten hier niks van merken. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Dan kan ik het voor je nakijken. Stuur je hier een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂
Reputatie 7
Badge +12
Hey Hannkerss, ik heb nog geen berichtje hier van je gehad. Ik zoek graag voor je uit wanneer jij de onderhoudswerkzaamheden kunt verwachten. Ik hoor graag van je 🙂
Reputatie 7
Badge +12
Dag Hannkerss, Heb je inmiddels een meer informatie gekregen over de werkzaamheden in jouw regio via de Klantenservice? Daar ga ik vanuit. Als dat niet het geval is, dan kun je het hier nog laten weten. Onderhoud aan het KPN netwerk doen we altijd laat in de avond en nacht. Als het goed is merk je daar niets van op je KPN-diensten thuis.

Voor nu sluit ik hier eerst het topic 🙂

Reageer