Beantwoord

SMS ontvangen mbt aanvraag nieuwe simkaart, maar zelf niets aangevraagd

  • 11 November 2021
  • 4 reacties
  • 156 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo,

Heb vanavond een sms-bericht van jullie ontvangen.:

Beste klant, wij hebben uw aanvraag voor een nieuwe simkaart goed ontvangen. Uw bestelnummer is RNSC211111-113228. Groet, KPN

Ik heb helemaal niets aangevraagd!!!!

Ongeveer een uur voordien kreeg ik sms met: uw code is …..

Ook niet gedaan!!!

Wat is dit??

Mvg, Mathilda

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 11 November 2021, 20:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +12

Bel anders even naar 0800-0402. Dat is sneller. En spreek in dat je een medewerker wilt spreken.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Mathilda126, ik zie dat ondertussen gebeld hebt. Heel goed, want hier gaat iets niet goed. :( Ik zie dat mijn collega hier ook melding van heeft gemaakt en dat het uitgezocht gaat worden. 

Hopelijk snel duidelijkheid. 

Reputatie 1

Hallo Bart_Z

Geen idee waar jij ziet dat ik gebeld heb, want dat heb ik nog niet gedaan, daar nog geen tijd voor gehad.

Reputatie 7
Badge +20

Dan hebben anderen gebeld. Ik had het idee dat jij had gebeld, want ik zie nu overal meldingen van fraude. Dat gaat nu uitgezocht worden. Hopelijk is dat snel duidelijk en gebeurt het niet weer.