Beantwoord

Sms ontvangen over monteur

  • 10 February 2020
  • 7 reacties
  • 722 keer bekeken

Ik kreeg een sms dat ik zsm een afspraak moet maken met een KPN monteur, ik heb geen probleem gemeld of probleem met m'n diensten, waarom krijg ik dan zo'n sms?

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 12 February 2020, 15:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Staat er link in de SMS? Dan niet erop klikken! 

Want dan kan jou mogelijk een virus opleveren. De kans is best groot dat de afzender geen KPN is! 

Staat er link in de SMS? Dan niet erop klikken! 

Want dan kan jou mogelijk een virus opleveren. De kans is best groot dat de afzender geen KPN is! 

Dank u wel voor uw antwoord, dan ga ik het sms'je negeren 👍

Reputatie 7

Hoi @Anjapapenhuyzen, welkom op het forum. Als je geen problemen hebt gemeld is zo'n sms'je wel een beetje gek ja. Heb je ook niets gewijzigd in het abonnement? Het zou daar ook uit voort kunnen komen. Als dat ook niet het geval is zou het ook nog kunnen zijn dat iemand een verkeerd 06-nummer heeft opgegeven voor een abonnement, waardoor jij een sms'je krijgt dat daarvoor bedoeld is voor iemand anders. De optie die Noordzee noemt is ook mogelijk.

Zou je een screenshot van het sms'je kunnen plaatsen? Dan kunnen we met je meedenken.

 

Reputatie 7
Badge +28

Dit is (zoals ik al dacht) inderdaad niet van KPN. De website van KPN is KPN.com en deze variant zal jou niet veel goeds opleveren. 

Weg ermee….. 

 

Dit is (zoals ik al dacht) inderdaad niet van KPN. De website van KPN is KPN.com en deze variant zal jou niet veel goeds opleveren. 

Weg ermee….. 

 

Dank je wel voor reactie, vond het ook al vreemd, dus dacht vraag eerst even voor ik ergens op ga klikken 👍

Reputatie 7

Op basis van het screenshot kunnen we inderdaad met 100% zekerheid zeggen dat het niet van ons komt. Als wij over het maken van een monteursafspraak sms’en zal altijd naar een kpn.com pagina verwijzen, niet naar iets anders.