Beantwoord

spam

  • 25 March 2020
  • 2 reacties
  • 180 keer bekeken

Goedemorgen ik kreeg zojuist een mail binnen, ik neem aan dat dit spam is?? 

 

 

Outlook for Android downloaden

 

Van: KPN <mf.thiry@scarlet.be>
Verstuurd: woensdag 25 maart 2020 06:18
Onderwerp: Bericht

 

 

-- 

Geachte heer/mevrouw,

U ontvangt deze e-mail, omdat uit onze administratie gebleken is dat het door u te betalen bedrag voor de geleverde KPN internetdiensten van de maand januari niet van uw rekening kon worden afgeschreven. Wij hebben u meerdere malen per brief verzocht om over te gaan tot betaling. Daarom attenderen wij u per mail dat het betalingstermijn inmiddels is verstreken.

Bedrag en specificaties

Wij bieden u een laatste mogelijkheid aan om het openstaande bedrag van €78,50 alsnog binnen twee werkdagen te voldoen. Hebben wij na 25 maart nog geen betaling ontvangen? Dan is KPN genoodzaakt uw abonnementen te blokkeren. U kunt het openstaande bedrag voldoen op:

Rekeningnummer: DE49 1001 1001 2622 0280 48  T.N.V KPN N.V.

Wij hopen u voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Theo Vis
KPN N.V

 

 

icon

Beste antwoord door Nadia 25 March 2020, 09:21

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Goeiemorgen @Nick1987 ,

Dit is inderdaad spam ja. Zie ook kpn.com/valseemail

 

Reputatie 7

Hey @Nick1987, bedankt voor je oplettendheid! Erg attent van je om het hier te melden. Zoals Abuse specialist Raymondt aangeeft is dit helaas een bekend probleem. Wij doen er alles aan om ongewenste en valse mail te voorkomen. Lees daarover meer op: Hoe herken ik valse mail (phishing)? :)

Reageer