Beantwoord

Spam mail van kpn

  • 2 November 2019
  • 3 reacties
  • 706 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +6

ik krijg de laatste dagen weer veel spam en vooral deze van kpn :

mail afkomst : Van: Ƙ𝙿Ṅ <kiara@wellsdate.com>    nou dat is zeker niet vn kpn wordt een beetje moe van die klote mails , ach iedereen heeft er last van , ik heb hem ook al via spammail verwijderd en ook aangemeld maar ze blijven terug komen , en als ik nu iets verdien haahahahahah  😞 niks

Onderwerp: [spam] Ƙ𝗣𝘄𝗶𝗹𝗶𝗲𝘂𝘄𝗲 𝗸𝗹𝗮𝘁𝗲𝗯𝗲𝗹𝗼𝗲𝗺𝗲𝘁 𝗱𝗶𝘁𝗽𝗲𝗰𝗶𝗮𝗹𝗲 𝗮𝗮𝗯𝗼𝗱 𝘃𝗼𝗼𝗿 𝗷𝗼𝘂!



Gratis KPN-beloning voor Meintjes

 

48161d.PNG


19db1c.PNG

icon

Beste antwoord door Noordzee 2 November 2019, 18:49

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Ja waardeloos, 

Goed dat je deze mails herkent als Spam. Maar ik ben bang dat er voldoende mensen wel intrappen.

Reken er maar op dat bij KPN dagelijks een heel team mensen bezig is met het voorkomen van dit soort ellende, maar het blijft een Kat- en Muis spel. 

 

 

 

, en als ik nu iets verdien haahahahahah  😞 niks

 

 

Je verdient bij deze een :thumbsup_tone4:

 

Je kunt KPN trouwens helpen bij het tegengaan van Spam. Maar ik geloof dat je daar al op de hoogte van bent,. Voor de meelezers hieronder nog even de procedure. 

  •  Melden van Spam kan via de webmail (met de knoppen "spam" en "geen spam") of via IMAP (door de mail te verplaatsen vanuit of naar de spammap)

 

Reputatie 7
Badge +22

Ik moet zeggen dat er veel topics zijn over phishingaanvallen, en ik heb ze gelukkig nooit! Maar kan KPN hier nou niks aan doen? 🤔 Die criminelen maken echt misbruik van de naam KPN.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @BernardHeuer. Wat vervelend dat je deze e-mail hebt ontvangen. Goed dat je zo alert bent en dit gelijk als spam herkende. Op deze pagina kan je meer terug lezen hierover.  

Reageer