Beantwoord

Spam Mail zakelijk

• 20 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 226 keer bekeken

Ik kreeg in mijn vakantie een spam/ phishing mail van KPN over een contract overnemen,
Er zat zelfs een pdf bij waarvan de gegevens van mijn bedrijf werden gebruikt en niet klopten.
Wat kan ik hiermee?

Geachte heer Freijee,
U hebt onlangs een KleinZakelijk pakket besteld. Wij bedanken u voor uw opdracht en voor het vertrouwen in onze dienstverlening.
Contractovername
Voordat wij dit pakket voor u kunnen installeren, willen wij graag de laatste details met u doornemen. Voor de overstap van een consumenten abonnement naar een zakelijke abonnement is een contractovername vereist.
Voor een snelle afhandeling hebben wij de volgende documenten van u nodig:
- Ondertekend contractovername formulier
- Kopie legitimatiebewijs
- Uittreksel KVK (niet ouder dan 1 maand) indien u niet beschikt over een recente uittreksel kunt u dit bij ons kosteloos bestellen via: mkb-servicedesk@kpn.com

Documenten kunt u terugsturen naar: mkb-servicedesk@kpn.com

Neem contact met ons op
Als u meer uitleg en informatie wil dan kunt u door op deze mail te antwoorden aangeven wanneer u gebeld wilt worden door een van onze medewerkers. Als u direct een van onze medewerkers wil spreken bel dan 088-5016799, wij zijn bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:30 uur
Bij voorbaat hartelijk dank.
Met vriendelijke groet,
Sean Otten
Backoffice medewerker KPN Zakelijke markt

icon

Beste antwoord door Bart_ 21 augustus 2018, 18:59

Hallo! Goed dat je dit hier meldt. Helaas is het zo dat dit soort mails steeds vaker heel geloofwaardig overkomen. Ik wil je van harte aanraden om deze pagina goed door te nemen en de mail te melden bij valse-email@kpn.com
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18
Hallo! Goed dat je dit hier meldt. Helaas is het zo dat dit soort mails steeds vaker heel geloofwaardig overkomen. Ik wil je van harte aanraden om deze pagina goed door te nemen en de mail te melden bij valse-email@kpn.com

Reageer