Beantwoord

Spoed en herstel

  • 12 June 2020
  • 6 reacties
  • 700 keer bekeken

Wanneer neemt de afdeling spoed & herstel contact met mij op?

Ik heb nog maar een paar dagen om Ziggo op te zeggen, iedere dag heb ik KPN gebeld en er zou zsm contact met mij worden opgenomen. Alles is fout gegaan wat er maar fout kon gaan, ik zou bij KPN blijven maar Ziggo heeft de overstap gewoon doorgezet ondanks er meerdere keren is geannuleerd.

Beide partijen beloven veel maar het lijkt erop dat Ziggo gaat winnen en ik met een abonnement blijf zitten…..pfff wordt er best wel moedeloos van!

Heeft iemand tips die mij wellicht verder kan helpen? 

icon

Beste antwoord door MarkXmax 17 June 2020, 16:56

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Oh, dat klinkt niet goed @MarkXmax. Ik kijk graag voor je na wat er speelt, maar dan heb ik enkele gegevens van je nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

 

Beste Bart,

bedankt voor je reactie! Ik heb zojuist mijn gegevens verder ingevuld.

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @MarkXmax Ik heb direct gekeken en ik heb helaas geen goed nieuws voor je.

Wat ik zie is dat je kort geleden met een onze klantenservice contact hebt gehad. Men heeft je verteld dat je de aansluiting bij Ziggo zelf zult moeten annuleren: heb je dit al wel gedaan? Een andere collega heeft de afdeling Spoed & Herstel benaderd, maar deze afdeling kan helaas niets doen. Ik begrijp dat je hier niet over bent geïnformeerd? Spoed & Herstel kan alleen actie ondernemen als de overstap ongevraagd is gebeurd of als er technisch ernstig zaken zijn mis gegaan. We kunnen enkel een nieuwe order voor je inleggen, maar die gaat met normale levertijd opgeleverd worden. :( 

 

Hoi Bart,

ik heb gisteravond héél wat anders besproken met je collega. Jullie afdeling zou met spoed contact met mij opnemen omdat de fout grotendeels ook bij jullie ligt. Ziggo zou ik opnieuw gaan annuleren zodra de collega’s van spoed en herstel mij gebeld hebben en de aanbieding van 9 maanden hebben toegekend zoals besproken en beloofd.

de schuld ligt bij jullie en Ziggo en ik wil alleen terug als de besproken aanbieding toegekend wordt zoals besproken!

Reputatie 7
Badge +20

Ik zie dat er wel wat contact is geweest, @MarkXmax , en volgens mij loopt nu de nieuwe bestelling bij ons door. Klopt dat? Als alles is doorgevoerd kan een collega, die over de aanbiedingen en dergelijke gaat, het aanbod met jou bespreken. 

Klopt inderdaad, maandag wordt alles geïnstalleerd door een van jullie monteurs.

Ziggo heeft vandaag weer gebeld om te kijken of ik toch niet wil blijven dmv een interessante aanbieding enz. Ik heb ze vriendelijk afgescheept 😉

Ik hoop dat het met de aanbieding bij jullie naderhand goed komt

Reageer