Vraag

spoed en herstel, what's in a name

  • 11 December 2019
  • 4 reacties
  • 283 keer bekeken

Sinds 30 september (!!) zitten mijn schoonouders zonder telefoon,  tv en internet.  Afdeling 'Spoed en herstel' is er mee bezig, maar de systemen werken niet mee en Spoed en herstel mag zelfs niet bellen met KPN Netwerken om er druk op te zetten.  Wat is dit voor onzin?

Zijn er meer mensen met zulke ervaringen?

 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @JosF Dat is wel heel erg lang. Ik kan me voorstellen dat ze hier heel erg van balen. Spoed en Herstel is inderdaad de juiste afdeling om dit op te lossen. Worden jullie wel door deze afdeling op de hoogte gehouden? 

Ja, maar de betrokken afdelingen wijzen naar elkaar en het schiet dus niet op.

Kunt u spoed en herstel nog eens aanduwen? Ik vind het ongehoord wat er nu gebeurt en het levert veel stress op. Mijn schoonouders zijn 85 en 86 jaar oud en kunnen nauwelijks met een mobiel overweg. Ze missen dus heel erg de vaste lijn. En ze hebben als troost van de KPN een tijdelijke digitenne aansluiting gekregen die na 3 weken ook weer uitviel. Moest ik ook weer achteraan. Misschien moet ik mijn huilende schoonmoeder maar eens contact laten opnemen.  Dan realiseert KPN zich wellicht wat een ellende ze veroorzaken.

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik wil met alle plezier kijken, waarbij ik vooraf moet zeggen dat ik geen invloed heb op de snelheid waarmee gewerkt wordt. Ik weet wel zeker dat er hard gewerkt wordt aan een oplossing, al zal dat voor je schoonouders niet zo voelen. Elke dag zonder je vertrouwde diensten is natuurlijk te lang. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, de postcode  en het huisnummer en het klantnummer? (Uiteraard zijn de gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @JosF Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd in dit topic. Ik hoop dat dit is omdat er inmiddels al contact is geweest. Als je toch hulp nodig hebt lees ik het graag. 

Reageer