Beantwoord

Spotify

  • 13 February 2019
  • 3 reacties
  • 1182 keer bekeken

Ontvangen mail betreffende Wijziging Gebruiksvoorwaarden.

Ik ontving een mail met informatie betreffende bijgewerkte Gebruiksvoorwaarden Spotify.
De voorwaarden moet ik accepteren voor 15 maart 2019 om gebruik te kunnen blijven maken van de Spotify service. Als ik niet akkoord ga met de voorwaarden, dan kan ik mijn account sluiten.

Omdat ik regelmatig last heb van nep mails, vraag ik me af of dit nu een formele mail is of weer eens een nep mail.
Wie kan me duidelijkheid geven?
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 14 February 2019, 18:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi JoDiO, welkom op het forum. Het mailtje klopt, heb het zelf ook ontvangen. Spotify is erachter gekomen dat een aantal gebruikers met een gratis account reclame omzeilen waardoor ze inkomsten missen. Dit zal in jou geval niet van toepassing zijn omdat je waarschijnlijk een Premium account hebt zonder reclame. Dat is de reden waarom ze de voorwaarden hebben aangescherpt en dit aan alle gebruikers voorleggen. Hier een nieuwsartikel met iets meer informatie. Geen zorgen dus, je kunt het gerust accepteren mocht je dit zien bij het opstarten van Spotify.
Hi Alex P,
Het gaat inderdaad om een Premium account zonder reclame. Bedankt voor je duidelijke antwoord.
Reputatie 7
Badge +24
Graag gedaan Jo. 🙂