Beantwoord

Storing 24-09 Noord Holland

  • 25 September 2019
  • 8 reacties
  • 332 keer bekeken

Hallo,

Als vaste klant heb ik een aantal vragen n.a.v. de grote verstoring van 24-09:
Hoe kan het dat we 8 uur verstoken zijn geweest van ADSL en 4G in half Noord Holland?
Waarom worden we niet op de hoogte gehouden van de actuele situatie en status? (SMS deed het af en toe)
Waarom krijg ik geen bericht als de storing is verholpen?
Waarom geen excuus bericht achteraf met reden van verstoring en verbeter acties?
Ik ga er van uit dat ik enige compensatie kan verwachten?

Ik zie uw antwoorden met belangstelling tegemoet.

Groet,

R de Jong
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 25 September 2019, 12:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Badge +19
Als er geen water uit de kraan komt of de electriciteit valt uit krijg je ook geen sms'jes, mailtjes of wat dan ook. Beetje overdreven allemaal.
Reputatie 7
Badge +21
Hallo @RON87J
Wat de berichtgeving/status updates betreft, laat ik een uitspraak over aan een KPN moderator hier op het forum. Er is wel een informatiebron op kpn.com (Storing?) die, als het goed is, werd bijgewerkt.

Wat compensatie betreft, dat is duidelijk omschreven in de voorwaarden. De eerste 12 uur zijn "eigen risico". Pas bij een storing langer dan 12 uur is er een compensatie.


Bron. (met dank aan @wjb in een eerder topic)
Reputatie 6
Badge +7
Toverwoord vaste klant EN uiteraard wonderwoord compensatie gebruiken.


Ik ga mijn best voor je doen in elk geval en vind een half jaar lang 50% korting wel voldoende om het jouw aangedane onrecht te compenseren.


Rotflol.
Reputatie 7
Badge +25
Hallo,

Als vaste klant heb ik een aantal vragen n.a.v. de grote verstoring van 24-09:
Hoe kan het dat we 8 uur verstoken zijn geweest van ADSL en 4G in half Noord Holland?
Waarom worden we niet op de hoogte gehouden van de actuele situatie en status? (SMS deed het af en toe)
Waarom krijg ik geen bericht als de storing is verholpen?
Waarom geen excuus bericht achteraf met reden van verstoring en verbeter acties?

Hi @RON87J, ik zie dat RBxx al een gedeelte heeft beantwoord, waarvoor dank!

De oorzaak van de storing was een dubbele kabelbreuk. Om dat op te lossen moesten flinke werkzaamheden worden gedaan.
Indien wij er zo goed als zeker van zijn dat jij een storing ervaart, en natuurlijk de juiste contactinfo hebben, proberen we je op de hoogte te houden van de situatie. Op kpn.com/storingsinfo kan je tijdens een storing jouw postcode/huisnummer invoeren. Daar kan je je aanmelden voor updates over specifiek die storing. Dan zou je sowieso ook een bericht moeten ontvangen zodra de storing is opgelost. Als ik jouw verhaal zo lees waren die updates via sms niet afdoende, dus zal ik dat terugkoppelen aan de betreffende afdeling.

Excuses voor de storing!
Tikje overbodige, maar grappige reacties van Joepie1965 en Macaber😂

Hallo,

Als vaste klant heb ik een aantal vragen n.a.v. de grote verstoring van 24-09:
Hoe kan het dat we 8 uur verstoken zijn geweest van ADSL en 4G in half Noord Holland?
Waarom worden we niet op de hoogte gehouden van de actuele situatie en status? (SMS deed het af en toe)
Waarom krijg ik geen bericht als de storing is verholpen?
Waarom geen excuus bericht achteraf met reden van verstoring en verbeter acties?
Hi @RON87J, ik zie dat RBxx al een gedeelte heeft beantwoord, waarvoor dank!

De oorzaak van de storing was een dubbele kabelbreuk. Om dat op te lossen moesten flinke werkzaamheden worden gedaan.
Indien wij er zo goed als zeker van zijn dat jij een storing ervaart, en natuurlijk de juiste contactinfo hebben, proberen we je op de hoogte te houden van de situatie. Op kpn.com/storingsinfo kan je tijdens een storing jouw postcode/huisnummer invoeren. Daar kan je je aanmelden voor updates over specifiek die storing. Dan zou je sowieso ook een bericht moeten ontvangen zodra de storing is opgelost. Als ik jouw verhaal zo lees waren die updates via sms niet afdoende, dus zal ik dat terugkoppelen aan de betreffende afdeling.

Excuses voor de storing!
Hallo,

Als vaste klant heb ik een aantal vragen n.a.v. de grote verstoring van 24-09:
Hoe kan het dat we 8 uur verstoken zijn geweest van ADSL en 4G in half Noord Holland?
Waarom worden we niet op de hoogte gehouden van de actuele situatie en status? (SMS deed het af en toe)
Waarom krijg ik geen bericht als de storing is verholpen?
Waarom geen excuus bericht achteraf met reden van verstoring en verbeter acties?

Hi @RON87J, ik zie dat RBxx al een gedeelte heeft beantwoord, waarvoor dank!

De oorzaak van de storing was een dubbele kabelbreuk. Om dat op te lossen moesten flinke werkzaamheden worden gedaan.
Indien wij er zo goed als zeker van zijn dat jij een storing ervaart, en natuurlijk de juiste contactinfo hebben, proberen we je op de hoogte te houden van de situatie. Op kpn.com/storingsinfo kan je tijdens een storing jouw postcode/huisnummer invoeren. Daar kan je je aanmelden voor updates over specifiek die storing. Dan zou je sowieso ook een bericht moeten ontvangen zodra de storing is opgelost. Als ik jouw verhaal zo lees waren die updates via sms niet afdoende, dus zal ik dat terugkoppelen aan de betreffende afdeling.

Excuses voor de storing!
Reputatie 1
Hi met Cor e
Een opmerking de storing daar kan KPN niets aan doen. Echter het sturen van een sms bericht dat het einde van de storing om 21.00 uur wordt verwacht had geen enkele zin omdat ook het mobiele netwerk er uit lag. De melding was dus onnodig kwam nadat ik weer kon bellen. Gr
Zelfde vraag als ron87 waarom je geen enkele reactie heb gehad of een excuus heb gekregen zelfs mobiel geen bereik gelukkig geen 112 nodig gehad maar kpn hier laat je eigen van de verkeerde kant zien 🤔
Reputatie 7
Badge +25
Hi @Marchelh. Zie de reacties eerder in dit topic voor de antwoorden/uitleg. En natuurlijk mijn excuses voor de storing. Daar wordt niemand blij van!