Beantwoord

Storing afgelopen week/weken

  • 15 November 2019
  • 7 reacties
  • 173 keer bekeken

Afgelopen week om de haverklap geen internet/tv... Volgens allestoringen.nl ben ik niet de enige.  Gaat dit nog lang duren?...bij concurrent sneller internet voor minder, en naar horen zeggen minder storing

icon

Beste antwoord door Nadia 20 November 2019, 11:25

Bekijk origineel

7 reacties

Ik heb hier een (niet doorgeknipte) glasvezel verbinding en ook al de hele week gezeik met internet en tv..... Maar geen storing volgens KPN....   Www.allestoringen.nl zegt toch echt dat er de afgelopen dagen gezeik is.... DOE ER WAT AAN!!!

Admin: post verplaatst naar eigen topic

https://allestoringen.nl/storing/kpn/

Admin: post verplaatst naar eigen topic

Reputatie 7

Hallo @jeroenvanbraak, welkom terug op het KPN forum. Ik heb je posts naar je eigen topic verplaatst, hier kunnen we je helpen. En hebben we alle communicatie centraal. Super irritant dat je een (vermoedelijke) storing ervaart. Ik zal eens kijken wat er speelt. Wil je daarvoor je gegevens invullen in je profiel? Ik hoor graag van je als je dat hebt gedaan. Dan kunnen we aan de slag. 

Ik zit hier te kloten op mn telefoon... Het is gewoon bekend dat KPN problemen heeft.... Kijk de reacties van allestoringen.nl..... Even scrollen naar beneden voor de reacties van KPN zelf..... Ik werk snacht, en ga nu eindelijk slapen na weer een hoop blablabla en onzin gelezen te hebben van KPN... 

Reputatie 7

Hey@jeroenvanbraak, ik begrijp dat de vermoeidheid bij jou er goed in zit. Logisch na een nacht hard werken. Je doet hier op het KPN forum - heel terecht- een hulpvraag, die ik graag voor je wil aanpakken. Daarvoor heb ik jouw gegevens nodig, om te kijken waar het zich precies afspeelt. De site die je aangeeft, is een verzamelsite die allerlei storingmeldingen van gebruikers registreert. Niet altijd heel concreet dus. Bespaar je dan ook de moeite, en neem meteen contact met ons op. Dan kunnen we je helpen. Mocht je alleen even de frustratie kwijt willen, ook goed. Dat mag, lucht ook op. Dan laat ik het hierbij.

Mocht je nog wel vragen hebben, laat het weten. Welterusten alvast! 

Klant nummer ingevoerd op profiel pagina... Laat de oplossingen maar komen.... Alleen gisteren de hele dag internet gehad, tv weet ik niet.... Vanmorgwn wederom bij thuiskomst... Geen tv en internet.... Glasvezel kastje brand ook geen "glas" nu. 

Reputatie 7

Top, fijn om te zien dat ik je mag helpen, @jeroenvanbraak. Na een aantal testen en analyses komt ik vrijwel direct uit op een stroringsmonteur. Er is thuis bij jou iets mis. We verhelpen dat graag. 

Het liefst zou ik je bellen voor het maken van een afspraak, maar je werkt 's nachts en wil je rust nu niet verstoren. Vandaar even via deze weg. Zou je me zo snel mogelijk kunnen laten weten wanneer je een monteur kunt ontvangen bij je thuis? In een privébericht heb ik de beschikbare dagen en tijdsblokken aan je voorgelegd.

Let op, het planningssysteem is dynamisch. Dat houdt in dat de kans bestaat dat er op de door jouw aangegeven dag en tijdsstip is volgeboekt. Geef me bij voorkeur meerdere opties, dan moet het goed komen :) Hoor graag van je! 

Reageer