Beantwoord

Storing Almere Buiten

• 3 november 2018
  • 7 reacties
  • 181 keer bekeken

Mijn internet en tv doet het niet, nadat er vanochtend een stoomstoring is geweest. Nu las ik dat de storing pas maandag 18:00 is opgelost! Maar waarom zo lang het is nu pas zaterdag?
Ik heb een bedrijf aan huis en dat betekend dat ik niks kan qua mail en facturatie, noem maar op.
Is het niet sneller op te lossen?
icon

Beste antwoord door Blurk 4 november 2018, 13:44

Gelukkig is het gisteren om 00:00 opgelost, was al bang dat er in het weekend niet meer aan werd gewerkt.
Maar hierbij KPN mijn compliment dat het binnen een dag is opgelost. 👍🏼
Bekijk origineel

7 reacties

hier in almere stad (1324) ook helemaal geen internet en tv al de hele dag.
ben al de hele dag aan het bellen en op internet een normaal antwoord te krijgen maar vereder als “het is zoiezo maandag opgelost” kom ik ook niet.
er word aan gewerkt, ik denk alleen niet dat de monteurs nu nog zitten te vroeten met kabels in het donker.
Reputatie 7
Ik denk ook niet dat er in de grond gewroet hoeft te worden, een kabel gaat echt niet stuk van een stroomstoring.
Ik denk ook niet dat er in de grond gewroet hoeft te worden, een kabel gaat echt niet stuk van een stroomstoring.
Nou ik denk dat ze beter jou kunnen sturen naar het verdeel station waar kenbaar door de stroomstoring een hoop stuk is gegaan. Ze hebben nog steeds geen stroom heb ik net te horen gekregen. Grapje kan wel eens tot maandag duren.
Reputatie 7
De vraag is of het probleem bij KPN ligt of bij Liander.
Gelukkig is het gisteren om 00:00 opgelost, was al bang dat er in het weekend niet meer aan werd gewerkt.
Maar hierbij KPN mijn compliment dat het binnen een dag is opgelost. 👍🏼
Reputatie 7
Badge +28
Als het goed is is de verbinding sinds gisteravond weer terug. Als je nog problemen ervaart, herstart dan de Experia Box. De eindtijd wordt standaard een beetje pessimistisch ingeschat bij dergelijke problemen. Werkt alles weer bij jullie?
Alles werkt weer, ik heb de wifi van experiabox uitgeschakelt want ik vind de wifi van kpn experiabox bagger.
Ik heb 2 stuks Ubiquiti UniFi UAP-AC-LITE aangeschaft en dit werkt op 5 ghz en 4 ghz. De wifi is echt top nu, zelfs achter in de tuin heb ik ontvangst dat is 20 mtr verder.

Reageer